Visa fullständig version : Hur är vädret
Åker den 18 sep till kreta västra delen Undrar vad vädret är då ?Kan någon svara
Jag tror inte någon kan svara på detta, men normalt (vad är normalt numera?) är det varmt och skönt i september, framförallt i vattnet, men vädret kan växla likaväl i Grekland som i Sverige. Dessutom kan det vara skillnad mellan början och slutet på månaden.
Hej
September brukar väl vara en bra månad, det är lagom varmt o solen "bränner" inte lika mkt som mitt under sommaren. Kan vara bra att ha med ngt långärmat kanske, ifall det blir svala kvällar.
Vi var iväg på Kreta i oktober en gång - vecka 40 - vi hade dåligt väder första dagen sedan var det kanon resten av veckan :)
Ha en skön resa
//Maggan
Traveller
2010-08-17, 16:46
Hej
September brukar väl vara en bra månad, det är lagom varmt o solen "bränner" inte lika mkt som mitt under sommaren. Kan vara bra att ha med ngt långärmat kanske, ifall det blir svala kvällar.
Vi var iväg på Kreta i oktober en gång - vecka 40 - vi hade dåligt väder första dagen sedan var det kanon resten av veckan :)
Ha en skön resa
//Maggan
Vi var också på Västra Kreta v40 för ett par år sen, och det var bra väder alla dagar. Det blåste rätt friskt en dag, men inte en droppe regn på hela veckan, och dryga 25 på dagarna.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.