Logga in

Visa fullständig version : Badförbud på St George

Karin T
2010-07-28, 09:51
Fick ett SMS från kompisar som anlände Naxos igår och möttes av badförbud på St George-stranden. Ett avlopp hade gått sönder och inte så trevliga saker åkte rakt ut i havet :(. Hoppas det ordnar till sig så fort som möjligt.

Maja1980
2010-07-28, 10:27
Fick ett SMS från kompisar som anlände Naxos igår och möttes av badförbud på St George-stranden. Ett avlopp hade gått sönder och inte så trevliga saker åkte rakt ut i havet :(. Hoppas det ordnar till sig så fort som möjligt.

Ja det förklarar ju varför det är ingen som badar när man tittar på webcamsbilder :(

Vi skall dit om ca två veckor, hoppas det är fixat tills det...?

/Maja

Eva L
2010-07-28, 11:24
Då får dom passa på och ta bussen ut till de beydligt bättre och trevligare stränderna vid Prokopios, Agia Anna och Plaka. Tar säkert ett tag efter att avloppet lagats innan E-coli halten sjunit till acceptabel nivå.

Eva

Hellen
2010-07-28, 12:34
Fy så otrevligt, tur i oturen att det inte bör finnas massa toapapper som inte löser sig lika snabbt i vattnet :eek:Ang_elx
// Helén- som tycker att St. Gerogiostranden är äcklig oavsett avloppsvatten eller inte

Ullipo
2010-07-28, 18:17
Det är redan fixat. Sonen och hans kompis var där och badade idag och vattnet var precis som vanligt.
bye_bye Ulrika som aldrig badar vid St. George

icca
2010-08-16, 22:15
Det är redan fixat. Sonen och hans kompis var där och badade idag och vattnet var precis som vanligt.
bye_bye Ulrika som aldrig badar vid St. George

jag var var där samma dag det gick sönder, det luktade urk. men det gick att bada dagen efter....

Eva L
2010-08-17, 07:05
jag var var där samma dag det gick sönder, det luktade urk. men det gick att bada dagen efter....

Usch jag tycker den stranden är ofräsch även i normala fall.

Eva

Malina
2010-08-17, 10:00
Jag med.

Peterkj
2010-08-22, 20:47
Då får dom passa på och ta bussen ut till de beydligt bättre och trevligare stränderna vid Prokopios, Agia Anna och Plaka. Tar säkert ett tag efter att avloppet lagats innan E-coli halten sjunit till acceptabel nivå.

Eva

Håller helt med, perfekt om dom inte hittat de mycket trevligare ständerna söder ut.