handdator

Visa fullständig version : Kos i augusti!


gossipgirl
2010-07-26, 18:10
Hej! Vi är två tjejer på 18 år som drar ner till Kos i slutet av augusti. Det vore kul att få lite info från någon som varit där, bästa utestället, do:s and don't:s, priser på mat, alkohol och så vidare! Tack på förhand:)

evelina_
2010-08-02, 23:47
Hejsan!
Min pappa har ägt en restaurang/bar/strand på Kos i många år, så den underbara lilla ön kan jag som handen i handsken=)

Det finns en nyöppnad beachbar som heter Tylö sand som jag ABSOLUT tycker att ni ska besöka, på kvällen är det ju bargatan som gäller, där det finns ett antal bra ställen att välja på..
Priset på mat, alkohol och sånt är väl lite billigare än i Sverige.

Om ni vill ta det lugnt någon kväll tycker jag att ni ska besöka ett ställe som heter Harem där dom har soffor & "sittkuddar" ut mot stranden, där man kan beställa vattenpipor och bara njuta av semestern=)
Finns även en utomhusbio som är mysig, dock är dom lite efter på Kos med filmer och sånt =)

Åh, de finns så mycket att se på den lilla underbara ön Kos.
Paradise beach är en jättefin strand också.
Ett tips är att hyra moped eller bil och åk runt ön en dag!

Undra om vi ses i Augusti då jag ska till Rhodos men ska ta båten till Kos för några nätter!

Fråga om det är något mer.

kos44
2010-08-21, 10:30
Hej Strandcafét är ett måste. Anneli med personal är underbara. Zia vid solnedgång är fin.
mvh.ulf&annikabye_bye