handdator

Visa fullständig version : Medlemslista


Eva L
2010-07-18, 08:31
Hur fungerar den? Jag har fått en vänförfrågan från ett användarnamn jag inte känner igen och hittar inte heller namnet i medlemslistan.

Eva

Eva L
2010-07-18, 10:23
Egentligen gillar jag inte det här med vänförfrågningar och kommer de från någon helt okänd känns det ännu konstigare. Avvisade också av den anledningen.

Eva

Elisabet
2010-07-18, 10:50
...ett användarnamn jag inte känner igen och hittar inte heller namnet i medlemslistan.Medlemmar som inte har skrivit något inlägg i forumet syns inte i medlemslistan.

Eva L
2010-07-18, 11:58
Medlemmar som inte har skrivit något inlägg i forumet syns inte i medlemslistan.

Ok då förstår jag tack för den upplysningen. Hoppas inte det var någon persnligt bekant som jag avvisade men då kommer väl personen igen. :)

Eva

Lissi
2010-07-18, 12:07
Jag tvekade också innan jag accepterade men eftersom jag kunde gissa mig till genom profilsisdan och en kommentar där att nicknamnet nog syftar på samma ö som jag också gillarså accepterade jag, men som sagt då borde nog signaturen skriva något också, annars förstår jag inte inviten....:confused:

Håller med om att hela funktionen känns onödig!

Lissi

Marianne
2010-07-18, 12:11
Är förfrågan från Dream Island och har andra fått förfrågan därifrån tycker jag att Janne ska kolla upp vem som ligger bakom. Eller kanske Dream Island själv vill presentera sig här i forumet?
Det är ju inte seriöst att skicka förfrågan om vänskap när avsändaren är anonym och aldrig har skrivit i forumet.

Profilsidan, Lissi, hur hittar du den om medlemmen inte står i medlemslistan?

Elisabet
2010-07-18, 12:21
Profilsidan, Lissi, hur hittar du den om medlemmen inte står i medlemslistan?Jag svarar eftersom jag precis var på väg att skriva detta när jag nu såg din fråga:

Om man klickar på medlemmens användarnamn i vänförfrågan kommer man till medlemmens profilsida. Den finns även om användarnamnet inte syns i medlemslistan. (Jag vet detta eftersom jag några gånger har fått personliga meddelanden från medlemmar som inte skrivit några inlägg, och då upptäckte jag detta.)

Hellen
2010-07-18, 13:35
Dream Island påstår sig heta: Ákiš Ákovič och har en sida om hotell på Tinos
// Helén

Edit: skrev fel ö, Tilos skall det vara

Lissi
2010-07-18, 13:40
Dream Island påstår sig heta: Ákiš Ákovič och har en sida om hotell på Tinos
// Helén

Åh jag trodde det var Tilos....men Tinos kan ju vara intressant;)

Lissi -som har båda T-öarna som sina favoriter

Hellen
2010-07-18, 14:21
Åh jag trodde det var Tilos....men Tinos kan ju vara intressant;)

Lissi -som har båda T-öarna som sina favoriter

Du har rätt Lissi, jag skrev fel. Tilos är det.

Lissi
2010-07-18, 14:44
Nu har jag följt min fösta impuls att inte acceptera vänfrågan..fast jag fick ju nu ta bort den igen.;)

Vet inte vad syftet med det hela är eftersom inga inlägg gjorts.

Du får gärna skriva lite Dream Island... Alla som vill vara vänner kanske får extra bra pris på Ditt hotell :D;) Tilos är en fantastisk ö.

Lissi - som gärna är vänner med dem jag vet vem det är.

Elisabet
2010-07-18, 14:55
Jag tycker det låter som en reklamkampanj. Uppenbarligen lyckad. Hade det hela ignorerats hade det varit ett misslyckande.

karinafp
2010-07-18, 17:06
Jag kanske har missat något här, men... vad är egentligen meningen med att ha någon som "vän" förutom att det står ett plus efter namnet?

Karin
som egentligen hajar noll