Visa fullständig version : Grekiskt SIM-kort med 3G-surf
insolazione
2010-07-05, 19:28
Hej allesammans! Jag ska snart ner till Grekland och har en fråga. Jag är lite smått internetberoende och vill därför surfa. Jag orkar inte släpa med mig datorn utan tänker surfa via mobilen. Då är ett grekiskt SIM-kort ett måste!
Därför undrar jag, vilken operatör erbjuder 3G-surf per vecka, alternativt per månad? Vad kostar det?
Du kan väl ha ditt svenska simkort och surfa på de öppna nätverken...om du har en telefon som du kan göra det med vill säga. Min dotter surfade så gott som överallt (både på Kreta och Rhodos) med mobilen utan att betala ett öre :)
Malin
insolazione
2010-07-06, 12:33
Du kan väl ha ditt svenska simkort och surfa på de öppna nätverken...om du har en telefon som du kan göra det med vill säga. Min dotter surfade så gott som överallt (både på Kreta och Rhodos) med mobilen utan att betala ett öre :)
Malin
Sant, men jag vill kunna surfa i lägenheten och "ute på stan" även fast det inte finns WiFi. Jag kommer också åka till mindre ställen än Kreta och Rhodos så öppna, gratis nätverk är kanske inte lika utspridda (särskilt där jag vill surfa). :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.