handdator

Visa fullständig version : Höstresan klar!


Ivi
2005-11-14, 18:13
Jiihaa!
I går kväll blev höstresan färdigbokad! Luleå-Arlanda-Karpathos-Kreta-Arlanda-Luleå under tiden 20/9-8/10. Kostnad (båtbiljetten Karpathos-Kreta ej inräknad) ca 1500 kr/pp. Inrikesflyg med Flynordic, ner till Grekland med Apollo oneway och till Sverige med Sterling (hade inte tålamod att vänta på Apollos oneway hem). Eftersom jag så gärna vill resa under lågsäsong, får jag stå ut med att ta tjänstledigt till hösten...med dessa priser svider det inte så värst i skinnet ;)

Ivi
-glad i dag _B-anana

myssa
2005-11-14, 20:01
vilken tur att ni tar er hem också :) :)
synd att jag har hunnit åka hem då annars kunde jag presenterat er för farbröderna ;)
det blir lite av en sport att få fram så billiga biljetter som möjligt är.
ska ta och boka till preveza snart men hittar inget under 3000:- :(
men skam den som ger sig.
kram....myssa

Ivi
2005-11-14, 20:12
vilken tur att ni tar er hem också :) :)
synd att jag har hunnit åka hem då annars kunde jag presenterat er för farbröderna ;)
det blir lite av en sport att få fram så billiga biljetter som möjligt är.
ska ta och boka till preveza snart men hittar inget under 3000:- :(
men skam den som ger sig.
kram....myssa

Skulle verkligen gärna ha träffat de härliga farbröderna, men något annat år kanske :) Kreta kommer jag nog aldrig att bli mätt på! Ska bli kul att resa dit med sällskap som aldrig har varit där förr (grannen Marita). Sambon, som nöjer sig med en veckas resa, har än så länge bokat endast resan ner till Karpathos. Vi får hoppas att det ordnar sig med hemresan till honom, när Apollo släpper sina oneway hem. Ett par spännande veckor följer...

Ivi

Elisabet
2005-11-14, 20:16
Sambon, som nöjer sig med en veckas resa, har än så länge bokat endast resan ner till Karpathos. Va?? Var det inte han som inte gjorde annat än pratade om att han skulle vilja åka en vecka varje månad??

Eller... det kanske är det du menar :rolleyes: :)

Ivi
2005-11-14, 20:38
Va?? Var det inte han som inte gjorde annat än pratade om att han skulle vilja åka en vecka varje månad??

Eller... det kanske är det du menar :rolleyes: :)

Att vilja är tyvärr inte alltid samma som att kunna snyft_drop

Ivi
-som gärna skulle VILJA BO i Grekland på våren och hösten