handdator

Visa fullständig version : Takk Janne!


xristina
2005-11-14, 12:11
Endelig et strandbilde fra Kos! :) Camel beach har jeg faktisk aldri vært på. Når jeg er på den siden av øya oppsøker jeg kun de uorganiserte strendene. Men dette så da ganske bra ut... :rolleyes:

Kalimera
2005-11-14, 14:27
Endelig et strandbilde fra Kos! Gissa vem jag tänkte på när jag la ut den. :rolleyes:


Camel beach har jeg faktisk aldri vært på. Når jeg er på den siden av øya oppsøker jeg kun de uorganiserte strendene. Men dette så da ganske bra ut...
Det är en kanonstrand och inte alls lika mycket folk som på de andra stränderna i närheten. Åk dit nästa år vet ja!

xristina
2005-11-14, 14:47
Gissa vem jag tänkte på när jag la ut den. :rolleyes:
"Lilla jag, lilla jag, lilla söta Xristiiiina..." :o

Det är en kanonstrand och inte alls lika mycket folk som på de andra stränderna i närheten. Åk dit nästa år vet ja!
Ja, jeg skal ta en tur dit neste år! Ser veldig bra ut! Kun 199 dager igjen... :D

BrittMarie
2005-11-14, 15:59
Gissa vem jag tänkte på när jag la ut den. :rolleyes:

Det är en kanonstrand och inte alls lika mycket folk som på de andra stränderna i närheten. Åk dit nästa år vet ja!

Excuse moi...men var. Någonstans har jag missat tråden


B-M

BrittMarie
2005-11-14, 16:01
Vi åker tillsammans?

xristina
2005-11-14, 18:18
På forsiden, Brittmarie, ligger et bilde fra Camel Beach. Og det som er pyton, er at du kan stikke dit i morgen, eller i kveld for den saks skyld... __D snyft_drop

BrittMarie
2005-11-17, 16:43
Og det som er pyton, er at du kan stikke dit i morgen, eller i kveld for den saks skyld... __D snyft_drop
Ok, jag svarar lite sent på detta, men inte i kväll tack. Det är inte riktigt väder för det. Storm och regn (men varmt)

B-M

xristina
2005-11-17, 17:05
Ok, jag svarar lite sent på detta, men inte i kväll tack. Det är inte riktigt väder för det. Storm och regn (men varmt)

B-M
Kan jo "trøste" deg med at her er det minus 2 grader og snart kommer vel snøen. Den slipper nok du unna... :)