handdator

Visa fullständig version : Sted å overnatte ved flyplassen?


Alruts
2010-06-26, 19:39
Vi har fly fra Santorini til Oslo klokka 04.45 :eek: 12. juli. Kommer med ferje dagen før, og trenger et sted å overnatte den ene, korte natta før flyet. Vet noen om det finnes noe hotell eller liknende i umiddelbar nærhet til flyplassen – i gangavstand? Eller må vi uansett belage oss på transfer eller taxi? Vi reiser med to barn, så det virker ikke så fristende å «sove» på flyplassen. Ikke vet jeg om de har nattåpent heller :confused: …

På forhånd takk for tips!

inkfish
2010-06-26, 20:27
Raderar efter att ha skrivit en långt svar om flygplatsen i Aten:o

Lissi
2010-06-26, 21:32
Jag skulle inte ens fundera på övernattning på något nytt hotel oavsett ö/stad. Vila jättelänge på närmsta möjliga strand eller betala för att behålla rummet till kvällen eller betala för en extranatt där ni redan bor och ta er sen till flyget så sent som möjligt på kvällen och vila på flygplatsen. Om jag förstod rätt så är ni på Santorini den dag flyget sedan går därifrån.


Lissi

Alruts
2010-06-26, 21:38
Vila jättelänge på närmsta möjliga strand eller betala för att behålla rummet till kvällen eller betala för en extranatt där ni redan bor och ta er sen till flyget så sent som möjligt på kvällen och vila på flygplatsen. Om jag förstod rätt så är ni på Santorini den dag flyget sedan går därifrån.

Vi kommer til Santorini om ettermiddagen, og har altså en ettermiddag, kveld og natt før flyet går.

Jeg vil ikke tro at flyplassen på Santorini har nattåpent? Den er jo nokså liten.

Kamari er jo ikke langt unna, så en blund et sted der og en taxi utpå natta virker kanskje mest tiltalende …