handdator

Visa fullständig version : Tyst pensionat med WIFI


Kalimera
2010-06-26, 17:29
Är det någon som har tips på ett bra, lugnt pensionat som har WIFI, och ligger på kullen mittemot Chora. WIFI är ett måste. Namn räcker.

Hellen
2010-06-26, 19:11
Lofos, vi bodde där förra året, stördes inte ett dugg av nattlivet.
// Helén

Ioslina
2010-06-26, 22:08
...är jag för gammal eller bara blondin?? vad är WIFI???
Lofos däremot känner jag till, där bor kompisen Dimitris som har seven eleven o porkys...

WIFI?? = wild internet fiction iiii.............hhahahha!!!??

Zappa
2010-06-26, 22:17
...är jag för gammal eller bara blondin?? vad är WIFI???
Lofos däremot känner jag till, där bor kompisen Dimitris som har seven eleven o porkys...

WIFI?? = wild internet fiction iiii.............hhahahha!!!??

WIFI = WLAN ... ;)
Dvs trådlöst nätverk...

bye_bye Sven

Hellen
2010-06-26, 22:19
Ser nu att du skriver pensionat Janne, då passar nog inte mitt förslag, fina välstädade rum, kylskåp men inget pentry, vattenkokare ordnades så att vi kunde göra vår frukost.
// Helén

Kalimera
2010-06-27, 07:10
Lofos däremot känner jag till, där bor kompisen Dimitris som har seven eleven o porkys...Jag vet vem det är. Bor han där eller äger han stället?

Ser nu att du skriver pensionat Janne, då passar nog inte mitt förslag, fina välstädade rum, kylskåp men inget pentry, vattenkokare ordnades så att vi kunde göra vår frukost.Tack för tips Helén! Vi behöver inte kök och vattenkokare har vi med oss. Viktigast är att det finns WIFI, och att det är tyst. :) Hittade Lofos Village på nätet, är det samma ställe?

Hellen
2010-06-27, 08:46
Ja, det är Lofos Village. Han har minst två olika ställen, ett billigt dit han kör ungdomarna, samt det nya stället där vi bodde.

// Helén

Edit: Han som äger stället heter någonting som börjar på S har jag för mig.

Kalimera
2010-06-27, 08:56
Ja, det är Lofos Village. Han har minst två olika ställen, ett billigt dit han kör ungdomarna, samt det nya stället där vi bodde.Edit: Han som äger stället heter någonting som börjar på S har jag för mig.

Tack! Då skickar jag ett mejl på momangen. :)

Ioslina
2010-06-28, 22:58
Jag tror att Dimitris bara bor där, men han äger väl matställena...
Han är en sån där kille, som man pratat med varje år man varit ner till Ios..sen 1994...