handdator

Visa fullständig version : Antligen pa Kreta :D


RonjaKyndel
2010-06-16, 17:40
Halla alla !!!

Nu antligen ar jag nere pa Kreta...Det ar tredje dagen och jag och min van har hittat lagenhet i gamla stan i Rethymnon precis vid polisstationen.
Guldlage!!

Jobb fronten gar saktare men vi har hoppet uppe :)

Hoppas ni har det bra dar hemma, har nere e det over 30 grader och ingen luft alls men det gar inte att lata bli att alskat6 anda :)

litentuva
2010-06-16, 17:44
Härligt att va på plats, det ordnar sig säkert med jobb! Lycka till!:)

MonkanS
2010-06-16, 17:55
Åh gud så skönt för dig Ronja att få vara nere på Kreta..:D
Njut o må gott.. trots värmeböljan där.
Här i Norrköping är det faktiskt också väldigt skönt just nu. Lagom varmt, 20-25 grader och soligt.
Jag för nöja mig med låtsas-kreta. Mat med greklands-stuk på, egengjord frappé, osv. Nån enstaka ouzo av det som är kvar från förra sommarens resa. Vi laddade upp med några flaskor då.. Ang_elx
Och så får man hänga här på Kalimera för att läsa alla frestande berättelser. Särskilt Yannas berättelser om hur livet blir som fast boende i Rethymnon. Så intressant att läsa.. :)
Vi får väl se om det går att fixa en träff i höst igen så att alla hemvändare kan få berätta om sina resor.

//Monica S

Yanna
2010-06-16, 19:50
Välkommen till Rethymno RonjaKyndel!

Jag anlände lördag den 5 juni - jag ska bo här för gott som passionär. Spännande värre! Kanske vi ses?!

Yanna - som har invänjningstid som fast boende! ;)

RonjaKyndel
2010-06-19, 18:18
Välkommen till Rethymno RonjaKyndel!

Jag anlände lördag den 5 juni - jag ska bo här för gott som passionär. Spännande värre! Kanske vi ses?!

Yanna - som har invänjningstid som fast boende! ;)

Ahh kul, ses maste vi :D

Yanna
2010-06-19, 22:49
Inte så långt mellan polisstationen och Papamichelaki, men inget avstånd är långt i gamla stan.:D
Klart vi ska ses! ;)

Yanna