handdator

Visa fullständig version : Antonis Remos - San Amemos


pawik
2005-11-10, 22:13
Börjar med en egen tråd om själva cdn.

Remos växer och mognar alltmer som artist.
Här kommer han med en mycket gedigen och mycket variationsrik cd som är ett måste för alla som gillar Remos. Hörde du Karin???
Av vad jag har hört i år står den här sig väl. Frågan är om det inte är årets hittills bästa. Jag gillar den i alla fall direkt.

En suveränt bra Remoscd.

/pawik

karinafp
2005-11-11, 07:18
Hörde du Karin???

Alltid vaken när det gäller Remos! :o :p

Karin

anoula
2005-11-11, 08:53
Alltid vaken när det gäller Remos! :o :p


__D __D __D

Zanét
2005-11-11, 14:59
En suveränt bra Remoscd./pawik
Opaaaaaaaaa klapp_klap Vilken CD http://www.greekwave.net/forums/images/smilies/smiles2/fahne90.gif (http://www.greekwave.net/forums/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=0&forumid=9#)

//Zanét bye_bye

Ivi
2005-11-11, 16:02
Opaaaaaaaaa klapp_klap Vilken CD http://www.greekwave.net/forums/images/smilies/smiles2/fahne90.gif (http://www.greekwave.net/forums/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=0&forumid=9#)

//Zanét bye_bye

Okej! Nu har ni övertygat mig också, CD:n har nu antecknats på listan över "måsten" och kommer att inhandlas senast till hösten 2006 på Karpathos.

Ivi
-som dock inte har gett upp hoppet om en resa till Aten under våren, kanske dyker det upp "lagom dyra" biljetter under april

pinulk
2005-11-13, 12:59
Jag väntar inte till 2006. Beställde den nyligen från www.musical.gr. En ny live trippel-CD med Giorgos Alkaios, singlen Archipelagos med musik från TV-serien och Stelios Kazanzidis sista single kommer i samma paket.

karinafp
2005-11-13, 13:05
Sitter just och lyssnar på Ellinikos och njuter av ett spår från skivan. Vilken röst han har, Antonis!!! Uj, uj, uj...:o

Karin
som blir alldeles matt...

Riitta
2005-11-15, 21:43
Sitter just och lyssnar på Ellinikos och njuter av ett spår från skivan. Vilken röst han har, Antonis!!! Uj, uj, uj...:o

Karin
som blir alldeles matt...

Är det bara rösten du blir matt av:eek: Ang_elx :D

Riittabye_bye

karinafp
2005-11-15, 21:46
Är det bara rösten du blir matt av:eek: Ang_elx :D

Just nu, så...;)

Karin

Riitta
2005-11-16, 17:04
Nu har jag lyssnat genom denna berömda skiva:) Tyvärr mina kära vänner Karin och Pawik (kanske före detta nusnyft_drop )
Jag tyckte att 4-5 låtar var i min smak och sedan var det bara dunka dunka:o
Tycker att några av hans gamla skivor är bättre än den här:)

Sedan spelade jag Andreatos senaste för att vila mina öron:D

Riitta,grym i dag;)

karinafp
2005-11-16, 17:17
Nej, inte tänker jag skälla på dig för det! Kan till och med hålla med dig till viss del. En del spår från skivan kan jag gott överleva utan. Tycker att "Mia anapnoi" var en mycket mer helgjuten platta; där njuter jag av varenda spår.

Dessutom VET jag ju att du har litet underlig smak ibland...;) som så totalt dissar Vasilis Papakonstantinou..Ang_elx

Karin

Riitta
2005-11-16, 17:19
Nej, inte tänker jag skälla på dig för det! Kan till och med hålla med dig till viss del. En del spår från skivan kan jag gott överleva utan. Tycker att "Mia anapnoi" var en mycket mer helgjuten platta; där njuter jag av varenda spår.

Dessutom VET jag ju att du har litet underlig smak ibland...;) som så totalt dissar Vasilis Papakonstantinou..Ang_elx

Karin

Och jag som såg framemot en riktig utskällning:( :D


Riitta,som har sin vän kvar_B-anana

karinafp
2005-11-16, 20:06
...men så kommer ett spår som ΠΟΥ ΝΑ ΣΑΙ... och man bara smälter...:o när han sedan tar i och höjer tonarten, bara ryser jag... suck... VILKEN RÖST!!!

Karin

pawik
2005-11-18, 19:42
Tyvärr mina kära vänner Karin och Pawik (kanske före detta nusnyft_drop )

Jag har tänkt efter noga några dagar. Jag vill att vi fortfarande är vänner;). Du kan ju inte hjälpa att du har fel:D.

/pawik

Riitta
2005-11-18, 22:07
Efter andra lyssningen låter det lite bättre:D
Vi måste ju vara vänner för vi dansade ju så bra tillsammans på festen:D

Riittabye_bye

karinafp
2005-11-27, 16:22
Såg just att det ska komma en ny version av CD'n med tillhörande DVD. klapp_klapklapp_klapklapp_klap Då blir det DEN som ska inhandlas i Aten, minsann! För nog ska de väl hinna få fram den innan dess?

Karin

Remos
2005-11-29, 10:04
Själv har jag förälskat mig i låten "De thelo na m'agapiseis":rolleyes:
Som jag har väntat och längtat efter nåt nytt med Remos _B-anana
Han är ju bara för underbar! :D

//Helena