handdator

Visa fullständig version : Hälsningar från Agi Apostoli


tompab
2010-06-09, 21:54
Här kommer en hälsning från Agi Apostoli och hotell Theos Village. Varmt och härligt men väldigt lite gäster. Både hotellet och byn är trevligt. Lugnt och fridfullt och nära till Chania. Ha det fortsatt bra. Själva har vi två och en halv vecka kvar innan hemresa.:)

Yanna
2010-06-09, 22:13
Hej på er! bye_bye
Hoppas ni har härliga dagar och njuter av vistelsen på Kreta!!!
Jag hade jättetur med skjuts till Rethymno! Ni kommer väl till R? Vill gärna träffa er en gång till!
Kram!

Yanna

Kikh
2010-06-09, 22:23
Här kommer en hälsning från Agi Apostoli och hotell Theos Village. Varmt och härligt men väldigt lite gäster. Både hotellet och byn är trevligt. Lugnt och fridfullt och nära till Chania. Ha det fortsatt bra. Själva har vi två och en halv vecka kvar innan hemresa.:)

Jag vinkar som besatt från ytterdörren men inte en kotte vinkar tillbaks?!
bye_byebye_byebye_byeSkymmer träden sikten tro?

Ha en härlig semester!
//Kikh

tompab
2010-06-10, 22:23
Har i kväll varit in till Chania för att äta middag. Strosade runt i gränderna för att hitta ett trevligt ställe. Ve och fasa när vi stötte på den tidigare väl omskrivna Taverna Enplo. Förstår nu varför alla varnat för den. Som tur är har vi ju via Kalimera fått veta att vi ska undvika den. Helt galna inkastare. Vi talde dock om för dom att de inte är omtyckta i Skandinavien. :mad: Gick vidare och hittade då taverna Entiko i gränden ovanför strandpromenaden. Mycket gott och prisvärt. Så vi njuter vidare av vår ledighet.

tompab
2010-06-10, 22:26
Jag vinkar som besatt från ytterdörren men inte en kotte vinkar tillbaks?!
bye_byebye_byebye_byeSkymmer träden sikten tro?

Ha en härlig semester!
//Kikh

Jo, men ser du inte hur vi vinkar tillbaka där bakom udden? Vi ska försöka söka upp dig i affären någo dag.

tompab
2010-06-10, 22:29
Hej på er! bye_bye
Hoppas ni har härliga dagar och njuter av vistelsen på Kreta!!!
Jag hade jättetur med skjuts till Rethymno! Ni kommer väl till R? Vill gärna träffa er en gång till!
Kram!

Yanna

Ja, vi ska självklart försöka komma till Rethymno en dag. Ha det fortsatt bra och hoppas flyttkartongerna kommer på plats snart. ;)