handdator

Visa fullständig version : Paraply och regnkläder =(


Dippeduttan
2010-06-03, 09:47
Kollade in väderleksrapporten för helgen och den kommande veckan och visserligen bjuds det på sol men också regn och tom åskasnyft_drop

Jag vet att ön är grön och frodig pga regn men betyder det att vår solsemester kommer att regna bort. Vad säger ni som varit med förr? Har ni haft användning för paraply och regnjacka i packningen under dagsutflykterna?

/Camilla

Kikh
2010-06-03, 10:54
Kollade in väderleksrapporten för helgen och den kommande veckan och visserligen bjuds det på sol men också regn och tom åskasnyft_drop Jag vet att ön är grön och frodig pga regn men betyder det att vår solsemester kommer att regna bort. Vad säger ni som varit med förr? Har ni haft användning för paraply och regnjacka i packningen under dagsutflykterna? /Camilla

Jag vet inte ett dugg om ön ni ska besöka - men har ni kollat vilken tid på dygnet vädret gäller? Här på Kreta regnar det mest nattetid och tidiga morgnar nu:)

//Kikh

Kalimera
2010-06-05, 13:50
Jag är på Skiathos just nu och här har det regnar ordentligt idag, troligen är det samma väder på Skopelos. Nu skiner dock solen och det är varmt igen. Troligen ska det bli regn även i morgon, men på måndag och framåt ska det vara sol.