handdator

Visa fullständig version : hotell denise


Dippeduttan
2010-06-01, 22:41
Tjingeling!!
Nu packas det för fullt här hemma och eftersom jag inte är en van resenär måste jag fråga... Undrar om hotell Denise har handduk att tillgå på rummen eller man måste packa både dusch och badhanduk? Är också nyfiken på vad slags kläder som bör packas för kvällen, (7/6 åker vi) Blir typ jeans och tunn kofta lämpligt eller överflödigt? Vill inte packa grejer i onödan. Ser fram emot att hinna läsa lite spännande uppdateringar här på forumet innan vi själv åker ner. Har plöjt igenom e-guide, resebrev och diverse hemsidor men kan liksom inte få nog, och det är alltid kul att ta del av sprillans nya erfarenheter.:)

elisabethk
2010-06-01, 23:06
Hej!
Vi åker också 7/6 och ska bo 2 veckor på Denise. Jag har då tagit för givet att handdukar och badlakan att ha på hotellet finns, jag har aldrig varit med om något annat. Tar bara med badlakan att ta med till stränderna. Det är första gången vi åker till Skopelos och jag har läst mycket här på Kalimera. Vi ses på måndag!
mvh
ElisabethK

Birgitta63
2010-06-02, 19:21
Tjingeling!!
Nu packas det för fullt här hemma och eftersom jag inte är en van resenär måste jag fråga... Undrar om hotell Denise har handduk att tillgå på rummen eller man måste packa både dusch och badhanduk? Är också nyfiken på vad slags kläder som bör packas för kvällen, (7/6 åker vi) Blir typ jeans och tunn kofta lämpligt eller överflödigt? Vill inte packa grejer i onödan. Ser fram emot att hinna läsa lite spännande uppdateringar här på forumet innan vi själv åker ner. Har plöjt igenom e-guide, resebrev och diverse hemsidor men kan liksom inte få nog, och det är alltid kul att ta del av sprillans nya erfarenheter.:)

Vi som bodde på hotell Denise förra året vet .
Ni behöver ej stuva ner handukar mer än bara till stranden. Tvål får du också , som doftar så gott . Denise är sytt på handukarna samt tror att det var på sängkläderna med . Även till frukost om ni nu skulle vara så trötta en kväll när ni kommer hem och gick och la er på fel hotell :D .Så är bordet dukat med fina dukar med just Hotell Denise på .

Jeans packar vi aldrig ner men ett par tjockare bomullsbyxor duger länge .
En tunn långärmad topp följer med alltid , bra för solen + myggskydd samt lite värmande en kylig kväll .Ett bra tips är att packa ner badskor .
Lyckans er som snart drar ner till underbara Skopelos .
Hälsa Mary från mig och säg att vi kommer ner nästa år igen. Mary tar i mot er med stora famnen samt kan prata bra engelska .
Trevlig semester !
Birgitta

Birgitta63
2010-06-02, 19:35
[quote=elisabethk;208205]Hej!
Vi åker också 7/6 och ska bo 2 veckor på Denise. Jag har då tagit för givet att handdukar och badlakan att ha på hotellet finns, jag har aldrig varit med om något annat. Tar bara med badlakan att ta med till stränderna. Det är första gången vi åker till Skopelos och jag har läst mycket här på Kalimera. Vi ses på måndag!
mvh
ElisabethK[/quote
Hur är det med resfebern elisabethk ?
Tiden rasade i väg fort och snart är det dags .
Önskar en jätte skön semester och glöm ej ladda mobil samt batteri på kvällen innan ni lägger er. På Skopelos kan ni ta massor av härliga bilder :).
Må så gott i värmen samt alla sköna dopp i ett turkostblått hav som ni aldrig glömmer .
Birgitta

elisabethk
2010-06-02, 19:57
Hej Birgitta!
Ja, tänk va längesen det var som vi mejlade varandra om Skopelos och nu är det dags. Vi ser verkligen fram emot denna resa. Du har ju bidragit till vårt val av ö samt hotell och jag är helt säker på att vi kommer att bli mycket nöjd. Jag ska hälsa Mary från er, vem vet, kanske ses vi nästa år på Skopelos??
mvh
ElisabethK

Birgitta63
2010-06-03, 17:40
Hej Birgitta!
Ja, tänk va längesen det var som vi mejlade varandra om Skopelos och nu är det dags. Vi ser verkligen fram emot denna resa. Du har ju bidragit till vårt val av ö samt hotell och jag är helt säker på att vi kommer att bli mycket nöjd. Jag ska hälsa Mary från er, vem vet, kanske ses vi nästa år på Skopelos??
mvh
ElisabethK
Tack ! :)
Vem vet ,kanske de ja . Du blir kanske lika såld som jag efter ni har varit på Skopelos . Brukar alltid återvända 2 gånger till samma plats . Åh Grekland är full av härliga överaskningar .
Birgitta

Dippeduttan
2010-06-05, 10:53
finns det några galgar att hänga kläder på i garderoben? :)

Birgitta63
2010-06-06, 21:09
finns det några galgar att hänga kläder på i garderoben? :)
Där var några hängare i garderoben när vi kom dit samt nu hänger där fler . Vi lämnade efter oss några om ni nu får 201 :).

Birgittta