Visa fullständig version : eurovision
litentuva
2010-05-27, 19:31
Heja Anna, håller tummarna i kväll:) !!
Hej Anna! Jag håller också tummarna för dig!_B-anana
Jag har kommit på att Schweiz är bra!
(lite malplacerad kommentar kanske... Anna är också bra)
Schweiz är bra!
:( Den tyckte jag var en av de sämre. Men det finns nog en låt för alla ;)
:( Den tyckte jag var en av de sämre. Men det finns nog en låt för alla ;)
Är en sucker för allt som är på franska bara ;)
Franska är vackert, men inte den låten! ;)
Jag håller på Anna, men tyckte Danmark var bra också!
Danmark är min favorit:)
Riittabye_bye
Så många dåliga låtar som gick vidare. :confused:
Nu hoppas jag på Danmark i finalen!
karinafp
2010-05-27, 22:06
Uj, så många skrikande fruntimmer som gick vidare! :( Och så'n mycken falsksång!!! __D Av de tio som gick vidare tyckte jag bäst om Rumänien och Turkiet.
Karin
JA, precis så tänkte jag också, den som skriker högst vinner:D. Vist har väl SÅNGKVALITEN varit bättre förr??
Även om jag inte alls har trott på Annas låt överhuvudtaget så tycker jag att hon gjorde ett bra framträdande. Jag hoppas verkligen att hon inte får skäll av svenska folket och media nu. Hela detta jippo är ju bara en trevlig fars!
Lissi - som gillade Rumäniens bidrag
Jag håller på Danmark och röstade även på dom igår. Nu blir det fler röster på lördag. Fast Norge är också bra. Israels låt förstår jag inte att folk håller på.
Men smaken är ju olikabye_bye
Uj, så många skrikande fruntimmer som gick vidare! :( Och så'n mycken falsksång!!! __D
Håller HELT med. Man fick ju för fasiken hålla för öronen halva programmet.
Jag är inte alls förvånad över att Anna inte gick vidare, sämsta låten Sverige bidragit med (möjligen var Martin Stenmarks "Las Vegas" sämre). Själv tycker jag att Vitrysslands bidrag från första semifinalen är klart bäst, men det beror inte på att Robert Wells är med. Men visst skulle det bara kul om en svensk vinnerklapp_klap
//Ingela
Älskar Anna o hennes låt, men nu får jag med gott samvete heja på Lena från Tyskland imorgon. Turkiet är också en favorit till topplacering.
//Inger- som även kan tänka sig att hejja lite på Belgien, Norge o Danmark
Jag tyckte inte om Sveriges låt överhuvudtagen så jag är inte besviken över att "vi" inte gick vidare. Israels låt är ju helt klart bäst!
Hälsn K - som hoppas att nästa års tävling kommer att vara i Jerusalembye_bye
Jag har verkligen försökt och fatta det fina med Israels låt, men har inte lyckats:rolleyes:
Kommer inte och se finalen för är på resande fot då:)
Riittabye_bye
Tja, vad ska man säga mer än att det blir en bojkott av ESC finalen - MEN tycker däremot det är intressant att de svenska bidrag som gått vidare för andra länder inte lyckades kvala in i Sverige :confused: Hur tänkte Björkman & gänget där ? Spel för gallerierna verkar det som......
Trots detta "fiasko" önskar jag er en trevlig helg o glöm nu inte fira mamma på söndag :)
bye_bye
litentuva
2010-05-28, 17:02
Jag har verkligen försökt och fatta det fina med Israels låt, men har inte lyckats:rolleyes:
Kommer inte och se finalen för är på resande fot då:)
Riittabye_bye
Inte jag heller,jag känner absolut noll för den låten...,
karinafp
2010-05-28, 17:14
Inte jag heller. Massor av gapande. Och falskt, dessutom. :confused:
Karin
som inte ser någon anledning att INTE se finalen, det är ju show i kubik! _B-anana
litentuva
2010-05-28, 17:17
som inte ser någon anledning att INTE se finalen, det är ju show i kubik! _B-anana
Visst ska man se spektaklet, är ju årets cirkus, med eller utan Sverige! Men lite konstigt att vi inte är med. Får heja på våra nordiska grannar istället. :)
Om man av en tillfällighet fick reda på att tävlingen pågick i veckan, det KAN vara en anledning till att man inte ser på det :o:D
// Helén
Hyggelig å se at flere heier på Norge og Didrikklapp_klap Den gutten KAN VIRKELIG SYNGE!! Men synd at Anna og Sverige ikke gikk videre:mad: Dannmark er også bra. Og Tyskland. Blir spennene i morgen!! Ha en trivelig helg!!! Hilsen Maybye_bye
Är inte ett dugg förvånad att det gick som det gick för Anna!
En intetsägande låt, men hon gjorde ett bra framträdande måste jag säga. Har 3 starka favoriter: Danmark, Armenien och Tyskland. Fast det finns fler som jag tycker är helt ok. Tänker i alla fall titta och mysa. Detta är en av årets höjdpunkter:D:D:D! Lite rött vin + goda nötter och förhoppningsvis man och son framför TV:n, kan inte bli bättre!flabb_flab
//Kerstin
torhildur
2010-05-29, 08:07
Jag är Norsk,.... mycket svag för ballader,... såååå det blir "Den Norske Gutten" klapp_klapklapp_klap
Själv håller jag på Grekland. Tycker att låten växer konstigt nog, gillade den inte alls i början! Nu tycker jag "babiankören" "ouh!" är cool!
Själv håller jag på Grekland. Tycker att låten växer konstigt nog, gillade den inte alls i början! Nu tycker jag "babiankören" "ouh!" är cool!
Håller med dig... Grekland får jättegärna vinna - om inte Israel vinner förståss;):p
Visst ska man se spektaklet, är ju årets cirkus, med eller utan Sverige! Men lite konstigt att vi inte är med. Får heja på våra nordiska grannar istället. :)
Ingen sorg, vi är inte heller med :D! Men vi ska hålla tummar på OPA!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.