handdator

Visa fullständig version : Dag 2. Skopelos. Stafylos. Veliano.


Kalimera
2010-05-25, 08:18
Detta blogginlägg har flyttats till sidan om Skopelos » (https://www.kalimera.se/grekland/skopelos/utflykter/taverna-stafilos-velanio-beach-skopelos.html)

Eva L
2010-05-25, 08:27
Oj så mysigt det verkar vara. Får kanske bli Skopelos nästa sommar. Har en väninna som pratar om att hon gärna åker dit. Hon har aldrig varit i Grekland.

God grekisk mat är något som lockar och det får man inte på alla ställen numera.

Eva

PA
2010-05-25, 09:39
Hej på er bye_bye

Imorse var det 8 grader "varmt" här i Götet, det verkar som om vintern ångrat sig och kommit tillbaka :(

Ha de gôtt


//PA _B-anana

Catlady
2010-05-25, 12:13
Å, vad jag avundas dig, Janne!
Det är 33 dagar kvar tills vi åker. Vad jag längtar till sköna Skopelos och trevliga hotell Denise!
Glöm inte att klappa (och helst mata!) alla rara katter!
Ha det så bra

marie.ke
2010-05-25, 12:40
bye_bye_B-ananabye_bye Kramkram.
Gött att ni är på plats. M o R

Alala
2010-05-25, 15:03
Väldigt svårt att hålla bort fingrarna från Kalimera nu. Undrar vad ni har sett i dag, säkert har ni haft en fin dag. Det kommer säkert fler turister under helgen och nästa vecka. I varje fall från Finland börjar charterresorna nästa veckas torsdag. De flesta blir säkert på Skiathos, men det skall nog komma folk till Skopelos också. Ha det fortsatt skönt!
/Anne :)

Kalimera
2010-05-25, 16:26
God grekisk mat är något som lockar och det får man inte på alla ställen numera. Kymata skulle passa dig. Många långkoksrätter. Man går ut i köket och väljer vad man ska äta. :p

Kalimera
2010-05-25, 16:52
Detta blogginlägg har flyttats till sidan om Skopelos » (https://www.kalimera.se/grekland/skopelos/utflykter/taverna-stafilos-velanio-beach-skopelos.html)

Millie
2010-05-25, 17:24
ÅHHHH vilka härliga bilder! Man blir ju sååå avundsjuk!
Här i Sala har vi 10 grader, mulet och blåsigt:mad:. Njut allt vad ni kan!
//Kerstin

Vilma
2010-05-25, 17:41
Det ser helt underbart ut!
Jag blir lite avundsjuk kan erkännas :o men så härligt att få uppleva Skopelos genom erklapp_klap Tack!

Vilket mysigt boende!
Annas restaurang var en av mina favoriter! Där är så mysigt! Det var en härlig stämmning med lite mjuk klassisk musik, jättegod mat och en vänlig Anna(?). Jag kan tänka mig att där är mysigt att sitta inne också.
Ha god kväll och en underbar resa!

Alala
2010-05-25, 18:22
Ja utsikten från taverna Pefkos var inte dum alls. Kanske kommer vi också att äta där när vi kommer om några veckor. Roligt att veta var ni ätit, för min del får du gärna berätta VAD ni ätit också. :D
Ha en skön kväll!!
/Anne