handdator

Visa fullständig version : nattlivet?


samosun
2005-11-06, 18:31
undrar lite över nattlivet på samos..
vad är skillnaden i pythagorion och samos stad?
vilka bra barer/discon finns det i de respektive orterna.. ?

Inge
2005-11-06, 18:55
undrar lite över nattlivet på samos..
vad är skillnaden i pythagorion och samos stad?
vilka bra barer/discon finns det i de respektive orterna.. ?

I Pythagorion som jeg kjenner best ligger Mythos Disco på torvet. Et populært sted men kanskje ikke like populært som Amadeus Bouzoukiklubb som ligger i vestre del av den lille byen. Ellers flommer det over av bar og musikkbarer langs strandpromenaden. Det er bare å velge. Barfly og Nefeli er et brukbare steder hvor mange greske ungdommer møtes. Barene og mange restauranter stenger når siste gjest forlater. Det vil si fra kl. 01:30 til 02:30, alt ettersom. Levende gresk musikk kan du finne flere steder, og ønsker man å danse til så gjør man det.

Er man ute bare etter Disco finnes det sikkert flere i Samos Town uten at jeg vet mer om det. Det som i alle fall er sikkert er at variasjonen på barer og restauranter er mye større i Pythagorion enn i Samos Town.
Alle jeg har møtt som kunne sammenligne sier at Pythagorion er å foretrekke på grunn av miljøet og byens sjel.

President of Pythagorio Club

samosun
2005-11-07, 13:46
tack för svaret.. :)
har hört mycket gott om Pythagorion, och många verkar älska den byn..
men ni som varit där, känns det som det kan vara "för" mycket turister ibland, eller är det även många greker ute på ställerna?

Inge
2005-11-07, 14:23
tack för svaret.. :)
har hört mycket gott om Pythagorion, och många verkar älska den byn..
men ni som varit där, känns det som det kan vara "för" mycket turister ibland, eller är det även många greker ute på ställerna?

Har aldri hatt følelsen av at det har vært for mye turister der. Pythagorion har levd lenge av turisme uten å bli en turistmaskin som du ser andre steder i Hellas og spesielt i Spania. Du kan treffe mange grekere ute på kvelden, både av innbyggerne og de som kommer som turister fra fastlandet og andre øyer.