handdator

Visa fullständig version : Boende paros till barnfamilj just nu!!!


Beata
2010-05-20, 11:31
Vi ligger o lapar sol pa agios prokopios hotel o ska byta boende pa lordag. vi ska da till paros, men har inget boende bokat. vad sager ni experter, pariklia eller naoussa, vi har blivit rekommenderade krotiri bay av Effi o Vagilis har...ngn som har referenser? Eller andra tips, vi har sma barna o vill ha pool, inte nodvantigtvis barnpool. ar det stimmigt o turistigt i pariklia denna tid?

Marielou
2010-05-20, 20:38
Parikia i all sin glans, men jag tror en barnfamilj skulle trivas bättre i Naoussa. Captain Nikolas Appartments i Naoussa är inte ett dumt alternativ. Där har ni väldigt nära till den långa sandstranden Agii Anargyri och om ni vill gå ner till byn på kvällen så är det promenadavstånd. Slå på nätet för hotellets hemsida.
Paros är härligtklapp_klap

Kalimera
2010-05-21, 09:39
vi har blivit rekommenderade krotiri bay av Effi o Vagilis har...ngn som har referenser?Jag har inte bott där men har haft mycket kontakt med ägarna som är väldigt trevliga. Jag har fått goda rekommendationer från andra som har bott där.

Beata
2010-05-22, 08:29
Ja, det far bli det nu,vi har bokat tva natter pa Krotiri sa vi vet var vi landar o sen far vi se. Det ar ju lagsasong sa det kanske inte ar san rusch. Har ar det ganska lugnt i Agia Prokopios. Sorgligt o lamna vi har trivts bra men kanner oss fardiga med utbudet o sevardheter. Idag regnar det dock o varsta askovadret har det varit.