handdator

Visa fullständig version : Bokat Anti


SteffTee
2010-05-19, 17:03
Så var det bokat och klart!

Htl Gallini (Pavlo's Place) nio nätter fr 19 juni och därefter nästan två veckor hos Lilly och Derek på Lilly's Island.

Nu är det bara att njuta av försommarvärmen i östra delarna av Sverige och så sakta börja räkna ner till avresedagen.

Några fler på väg......

Hellen
2010-05-19, 17:17
Några fler på väg......

Inte påväg riktigt än, men snart.. Runt 1 juli blir vi Antiparosboende ett par dagar :D
// Helén

Janérik
2010-05-22, 22:42
Varför väljer ni att byta boende på ett så litet ställe som Antiparos? Eller är det jag som missförstått något?

Mvh Janérik

SteffTee
2010-05-23, 10:29
Varför väljer ni att byta boende på ett så litet ställe som Antiparos? Eller är det jag som missförstått något?

Mvh Janérik

Första veckan är jag nere själv och då bor jag ALLTID hos Pavlos! 1988 var jag hans första gäst på det nyöppnade hotellet och sedan dess är jag "adopterad" av hela hans familj...

När min egen familj kommer ner kräver vi lite större utrymmen och poolen hos Lilys lockar för ungarna så då blir det en minimal flytt till andra sidan gränden.

Ingrid Ny
2010-05-23, 21:03
Först i mitten av juli blir det en vecka på Anti o lätt blir det att bo för det blir på samma ställe som de sista 18 åren... Alltid ett måste att avsluta på Anti efter ett par veckor på några andra ställe.

Annars är det ingen sommar....

//Ingrid

Mappamannen
2010-05-26, 11:32
Ja,,vi kommer ner den 30 Juni..bara 5 veckor kvar ida..som sagt,,bara att börja räkna ner. Var ligger Lillys Island???
Mvh Anette Osbakk

SteffTee
2010-05-26, 20:34
Ja,,vi kommer ner den 30 Juni..bara 5 veckor kvar ida..som sagt,,bara att börja räkna ner. Var ligger Lillys Island???
Mvh Anette Osbakk

Du har fått svar på ditt PM :)