handdator

Visa fullständig version : Acrpoli Tourist?


Lovis
2010-05-13, 12:33
Hej, hej!

Suget efter Parga sätter in rejält nu :D Någon som bott på eller vet nåt om Acropoli Tourist? Det går att boka hotellet via Apollo, men de har ingen info om det... Enligt hotellets egen sida ser det ju underbart ut:confused:
Jag har gått förbi restaurang/hotell Acropoli många ggr, men detta ska tydligen vara en byggnad en bit ifrån. All info mottages tacksamt!

Ludde
2010-05-16, 20:45
Hej!
Vi har precis bokat vår andra resa till Parga i sommar, i slutet av augusti! Åker även 21 juni! _B-anana Andra resan har vi bokat Acropol tourist. Har aldrig bott där förut, så det är en chansning. Men blev oxå lite brydd över Apollos sida, för går man via "boka och betala" så ser man ingen information om hotellet men om man går via land, ort, och sen hotell så kommer bild och information upp! Går även att kolla via en annan sida på nätet men man får ju inte länka här så jag kan inte göra det. Så googla om du vill ha lite ytterligare information. Men det står bara lite mer än på Apollos hemsida. bye_bye

Lovis
2010-05-16, 23:13
Tack för tips Ludde!
Mejlade hotellet och de svarade så här:
Thanks for your email. The last renovation was the past 9 years to a good a very good standard thanthe old basic tourist. but every year a refurbishing of the walls , and theinterior of the rooms.It is 50 meters from the Castello Restaurant which above is the hotelAcropol. Kanske kan vara av intresse för dig som bokat hotelletflabb_flab

Ludde
2010-05-17, 19:00
Ja, det blir nog bra tror jag! Små rum tror jag, men annars verkar det vara rätt bra standard. Och ovanligt med frukost på ett lägenhetshotell, det är ju bra! Frågan är om man ska ha två nedräknare nu när man har två pargaresor att se fram emot.. :rolleyes:

Lissi
2010-05-17, 19:05
Frågan är om man ska ha två nedräknare nu när man har två pargaresor att se fram emot.. :rolleyes:

...det ska man!;) Jag har tre nedräknare till Grekland, en till Parga 5 juni, en till Tinos 1 september och en till Patmos 29 september:D

Lissi

Ludde
2010-05-17, 19:50
...det ska man!;) Jag har tre nedräknare till Grekland, en till Parga 5 juni, en till Tinos 1 september och en till Patmos 29 september:D

Lissi

Ha ha, inte illa.. ja det är klart man måste ha det!:D