Visa fullständig version : 47 dagar
Nu är det bara 47 dagar kvar tills vi skall vinka farväl lbye_byetill Helsingborg och åka på vår efterlängtade resa till Kreta och Agia Marina. Hoppas att vattnet har blivit badvarmt tills dess. _B-anana
Lojse
Nu är det bara 47 dagar kvar tills vi skall vinka farväl lbye_byetill Helsingborg och åka på vår efterlängtade resa till Kreta och Agia Marina. Hoppas att vattnet har blivit badvarmt tills dess. _B-ananaLojse
Tills dess bör det vara varmt efter svenska mått mätt :D
Lova att ni kommer in och hälsar på mig i den nyöppnade smyckesbutiken i Agia Marina! 45-50 meter efter bensinstationen, högra sidan (strandsidan), en loska före min favorit-pizzeria Uncle Tom's. Det medför inget köptvång!
Välkomna!
//Kikh
Vi kommer gärna in och hälsar på dig, skall bli kul att räffa dig i verkligheten.
Lojse
bye_bye ...vad härligt !!! Hoppas ni får en riktigt skön resa o semester _B-anana- 115 dagar kvar för oss innan vi drar iväg o besöker Platanias...
//Maggan bye_bye
joehelmer
2010-04-27, 08:04
75 dagar kvar innan jag och min kusin åker till Agia Marina från Norrköping, ska bli riktigt kul.
Bara 68 dagar kvar till våra tre veckor på Kreta och Agia Marina klapp_klapklapp_klap
Vi lääängtar!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.