handdator

Visa fullständig version : boendelycka


litentuva
2010-02-14, 09:47
Hurra!
Måste bara skriva om vårt flyt gällande boende i år. Vi har fått möjlighet att hyra en liten lägenhet i gamla stan Rethymno, i markplan på innergård med ca 8 kvm terrass. Priset, 300€ för 32 dagar! Enkelt och spartanskt men vad gör det när man får loss pengar att lägga på annat skoj än att sova. Har vänner som bott i lägenheten så jag vet i alla fall att den är hel och ren :)

sjöborren
2010-02-14, 13:14
Grattis! klapp_klap Härligt att kunna få hyra en lägenhet i 32 dagar, till det priset.
Och kunna lägga pengar på trevligare saker som tavernor, ouzerier, kafenion m.m. :cool:

Lilla sjöborren.

litentuva
2010-02-14, 13:35
Grattis! klapp_klap Härligt att kunna få hyra en lägenhet i 32 dagar, till det priset.
Och kunna lägga pengar på trevligare saker som tavernor, ouzerier, kafenion m.m. :cool:

Lilla sjöborren.

Min tanke exakt:D

martinifk
2010-03-05, 03:30
Först kanske man ska skriva Yassou, va ju ett tag sen hehe :D

Ända frågan angående erat boende i sommar är ju om det kunde blivit mer ultimat?? ;) Markplan, terassen, läget, priset.. underbart! :)

Kanske kan släntra förbi nån gång i sommar om det vill sig väl även denna sommar och man hittar ett jobb. :rolleyes:

Ha det bäst tills vi hörs igen, hälsa familjen. :)

litentuva
2010-03-05, 18:43
Först kanske man ska skriva Yassou, va ju ett tag sen hehe :D

Ända frågan angående erat boende i sommar är ju om det kunde blivit mer ultimat?? ;) Markplan, terassen, läget, priset.. underbart! :)

Kanske kan släntra förbi nån gång i sommar om det vill sig väl även denna sommar och man hittar ett jobb. :rolleyes:

Ha det bäst tills vi hörs igen, hälsa familjen. :)


Kul att du är tillbaka på kalimera! Det är lägenheten Maria bodde i, såg du någonsin den? Tror det blir bra i alla fall! Klart du ska tillbaks till Rethymno, jobb hittar du alltid:)

martinifk
2010-03-08, 03:56
Kul att du är tillbaka på kalimera! Det är lägenheten Maria bodde i, såg du någonsin den? Tror det blir bra i alla fall! Klart du ska tillbaks till Rethymno, jobb hittar du alltid:)

Tycker jag med! :D
Nae missade tyvärr den, men låter ju riktigt mysigt. :)
Jo så får det bli, och ja det hoppas jag på.

Ha det bra och på återhörande. :)

Yanna
2010-04-09, 11:22
Hurra!
Måste bara skriva om vårt flyt gällande boende i år. Vi har fått möjlighet att hyra en liten lägenhet i gamla stan Rethymno, i markplan på innergård med ca 8 kvm terrass. Priset, 300€ för 32 dagar! Enkelt och spartanskt men vad gör det när man får loss pengar att lägga på annat skoj än att sova. Har vänner som bott i lägenheten så jag vet i alla fall att den är hel och ren :)

Nu är det boendelycka för mig också, litentuva! En stor lägenhet i gamla stan för 300 euro! Knappt att jag fattar att det är sant!
Yanna som dansar glädjedans!! _B-anana

jan c
2010-04-09, 11:29
Grattis kolla bara vad ev el vatten o. värme kostar .Vi betalade c;a 100 Euro /mån nu över vintern i Chania Hälsn Jan

Kikh
2010-04-09, 13:56
Nu är det boendelycka för mig också, litentuva! En stor lägenhet i gamla stan för 300 euro! Knappt att jag fattar att det är sant!
Yanna som dansar glädjedans!! _B-anana


Stort grattis Yanna, vad kul att du hittade något! Om lägenheten inte passar dig så kan du väl alltid ta över den som Litentuva bor i senare :D
Tänk vilket flyt ni haft tjejer!

//Kikh

Yanna
2010-04-09, 17:49
Tack! :D

Jan! Om det är 100euro under vintermånaderna så är det okey. Om man slår ut det på hela året så blir det inte så mycket. ;)

Kickie! Om jag inte skulle vara nöjd med den lyan så finns den inte!
Git har fixat ett hus åt mig i Old Town..3 rum o kök, 2 badrum och takaltan! Jag hyr den på ett år till att börja med! :D Ja jag tycker jag haft ett otroligt flyt, fattar knappt att det är sant!

Yanna _B-ananasom längtar äääännu mer nu!!

litentuva
2010-04-09, 18:40
Härligt, det låter som en toppenstart! Blir således på ett tak i gamla stan vi får avnjuta en drink, inte illa, det ser jag framemot :D

Yanna
2010-04-09, 18:55
Härligt, det låter som en toppenstart! Blir således på ett tak i gamla stan vi får avnjuta en drink, inte illa, det ser jag framemot :D

Jag är faktiskt redigt omtumlad!
Japp! En drink, Retsina eller nåt...o så meze ;)

litentuva
2010-04-09, 19:07
Jag är faktiskt redigt omtumlad!
Japp! En drink, Retsina eller nåt...o så meze ;)

Lovely, poli orea!

Athanasia
2010-04-09, 22:30
Vi ses nog Yanna...antingen juni eller sept,,,,,:)Liten Tuva ..missar vi,tyvärr

Yanna
2010-04-09, 22:38
Vi ses nog Yanna...antingen juni eller sept,,,,,:)Liten Tuva ..missar vi,tyvärr


Nu vet jag inte när ni kommer, men vi ses säkert både i juni o sep, och jag kommer inte att missa litentuva, jag är ju där hela tiden! :D

Yanna

litentuva
2010-04-13, 21:37
Nu vet jag inte när ni kommer, men vi ses säkert både i juni o sep, och jag kommer inte att missa litentuva, jag är ju där hela tiden! :D

Yanna

och vi andra kommer och går likt årstiderna... :)

sjöborren
2010-04-13, 22:21
Grattis Yanna! Jag kan förstå lyckan och jag delar gärna din glädjedans. _B-anana _B-anana


Hälsningar lilla sjöborren :D