handdator

Visa fullständig version : Hvor kan jeg finne rutetabeller?


frudiddi
2010-02-11, 22:18
Noen som vet hvor jeg finner rutetabeller over fergetider og ruter ? Skal fra Santorini til Amorgos ca 23.mai. Må vi om Naxos eller går noen båter direkte?:rolleyes:

grimm
2010-02-11, 22:59
Hej,

Nu vill jag inte bryta länkregler, men det finns en länk på kalimeras framsida som lyder:Båttidtabell under snabblänkar

Denna länkar till en ypperlig tidtabell på gtp.

/Grimm, som fortfarande inte begripit om gtp är en tillåten länk eller ej.

Kalimera
2010-02-12, 08:19
som fortfarande inte begripit om gtp är en tillåten länk eller ej.Länk finns här (http://www.gtpweb.com/RoutesForm.asp).

Det är länkar till hotell och konkurrerande sajter (och reklam för egna sajter) som inte är tillåtna.

frudiddi
2010-02-12, 21:54
Takk,har sett denne-men fikk ikke opp noe,kanskje jeg gjør feil-eller er det for tidlig?:confused:

inkfish
2010-02-13, 15:00
När du fyllt i origin och destination och klickat på search så måste du oftast klicka på search en gång till. Innan du gör det, kolla så att rätt origin och destination är ifyllda.

Hellen
2010-02-13, 15:09
Takk,har sett denne-men fikk ikke opp noe,kanskje jeg gjør feil-eller er det for tidlig?:confused:

Det finns i dagsläget inte några turer från Santorini till Amorgos utlagda, ett alternativ är att åka via Naxos- men det vet du kanske redan?
// Helén

frudiddi
2010-02-13, 20:06
Hm,noen som kan forklare dette med origon etc fullstendig for meg. Trykker og trykker,men det blir bare tull!!

inkfish
2010-02-14, 12:41
Jag söker från Santorini till Amorgos, inga datum, trycker på search två gånger - och får upp en text som börjar No results were found (vilket innebär att det än så länge inte finns nån båt på den rutten).

Får du inte upp det?

frudiddi
2010-02-14, 17:34
Jepp,nå går det bedre takkflabb_flab har trykket på clear jeg :cool:
Takk,takk!!