Logga in

Visa fullständig version : nu är resan bokad..samos 21/7-4/8

LindaJoh
2010-02-06, 22:53
hallå!bye_bye

har äntligen fått bokat resa, fanns bara en lägenhet kvar den perioden vi vill iväg så jag chansade och bokade med avbeställningsskydd.

Vi ska till Samos och ska vara där i två veckor! Åker 4 vuxna.
Har ni några tips på vad som måste ses och göras?
Bra stränder och restauranger,utflykter till sevärdheter,grannöar etc.

/Linda

Hestia
2010-02-07, 09:41
Härligt, grattis till bokad resa! Är också nyfiken på Samos, undrar vilket resebolag ni åker med och vilken ort ni valt samt vilket hotell?

LindaJoh
2010-02-07, 09:57
Härligt, grattis till bokad resa! Är också nyfiken på Samos, undrar vilket resebolag ni åker med och vilken ort ni valt samt vilket hotell?

det blev Fritidsresor,Voutsalakia (tror jag det hette),villa angela...lägenhetshotell, det blev 3 rums eftersom vi åker 4 vuxna..
känns gott att ha nåt att se fram emot....älskar Grekland och jag längtar redan!!_B-anana

Maggan1
2010-02-08, 10:41
Hej

Det finns massor här i gamla trådar om Samos - hyr en bil och åk runt. Det finns många fina stränder att åka till ...Psili Amos I - Psili Amos II ligger inte så långt från Votsalakia och så en annan fin strand är Tsamadou.

Fortsätter att tala mig varm för RESTAURANT ANNA - kanontrevlig o mysig familj som driver detta ställe o mycket god mat :) vi minns fortfarande den goda Kleftiko med citronpotatis, mums...

//Maggan bye_bye