handdator

Visa fullständig version : Det er kanskje ikke alle som er klar over...

kari
2010-01-21, 19:46
...at man kan finne billig og god musikk i aviskioskene i Hellas :)

Det kan være en. eller flere CD lagt ved musikkblader, eller også pakninger med kun musik. Jeg har kjøpt endel gjennom årene :)

I høst gjorde jeg et lite "kupp/fynd" i Athen - for kun 19.95 euro kjøpte jeg en fantastisk god Mitropanos samling, 8 cd'er/ 160 sanger i et solid bokcover :D _B-anana

http://i47.photobucket.com/albums/f152/sigrunn/P1020806.jpg

Lissi
2010-01-21, 20:11
Detta har jag aldrig sett eller ens tänkt på att man kan hitta. Eftersom jag aldrig läser (grekiska) tidningar i Grekland så har jag aldrig gått så nära dessa tidningskiosker..;) Vilket fynd Du gjorde!

Lissi

kari
2010-01-21, 21:37
.;) Vilket fynd Du gjorde! Lissi

Ja - det er en herlig samling :D

Kalimera
2010-01-22, 06:27
I høst gjorde jeg et lite "kupp/fynd" i Athen - for kun 19.95 euro kjøpte jeg en fantastisk god Mitropanos samling, 8 cd'er/ 160 sanger i et solid bokcover :D _B-ananaVilket fynd! Tack för tips Kari, ska kolla tidningarna nästa gång vi är i Grekland.

katerina
2010-01-27, 14:46
Mitropanos är ju helt underbar. Vilket fynd klapp_klap.

När jag hälsar på mina föräldrar i Grekland passar jag alltid på och kollar vad tidningarna har för erbjudande. Har fått en del fina väskor, handdukar och CD under åren.

Frappe
2010-01-27, 17:04
Jo men visst framför allt söndagstidningarna har alltid något att erbjuda. En DVD eller CD eller böcker mm. Jag fick med mig en Bithikotis CD i söndags och en Theodorakis inte illa.

Camilla

jan c
2010-01-27, 17:21
Jo men visst framför allt söndagstidningarna har alltid något att erbjuda. En DVD eller CD eller böcker mm. Jag fick med mig en Bithikotis CD i söndags och en Theodorakis inte illa.

Camilla
Och jag fick Mikis ,Frankie (Sinatra).O Chaplin plus div annat för 4 Euro.här på Kreta.