Visa fullständig version : Det er kanskje ikke alle som er klar over...
...at man kan finne billig og god musikk i aviskioskene i Hellas :)
Det kan være en. eller flere CD lagt ved musikkblader, eller også pakninger med kun musik. Jeg har kjøpt endel gjennom årene :)
I høst gjorde jeg et lite "kupp/fynd" i Athen - for kun 19.95 euro kjøpte jeg en fantastisk god Mitropanos samling, 8 cd'er/ 160 sanger i et solid bokcover :D _B-anana
http://i47.photobucket.com/albums/f152/sigrunn/P1020806.jpg
Detta har jag aldrig sett eller ens tänkt på att man kan hitta. Eftersom jag aldrig läser (grekiska) tidningar i Grekland så har jag aldrig gått så nära dessa tidningskiosker..;) Vilket fynd Du gjorde!
Lissi
.;) Vilket fynd Du gjorde! Lissi
Ja - det er en herlig samling :D
Kalimera
2010-01-22, 06:27
I høst gjorde jeg et lite "kupp/fynd" i Athen - for kun 19.95 euro kjøpte jeg en fantastisk god Mitropanos samling, 8 cd'er/ 160 sanger i et solid bokcover :D _B-ananaVilket fynd! Tack för tips Kari, ska kolla tidningarna nästa gång vi är i Grekland.
katerina
2010-01-27, 14:46
Mitropanos är ju helt underbar. Vilket fynd klapp_klap.
När jag hälsar på mina föräldrar i Grekland passar jag alltid på och kollar vad tidningarna har för erbjudande. Har fått en del fina väskor, handdukar och CD under åren.
Jo men visst framför allt söndagstidningarna har alltid något att erbjuda. En DVD eller CD eller böcker mm. Jag fick med mig en Bithikotis CD i söndags och en Theodorakis inte illa.
Camilla
Jo men visst framför allt söndagstidningarna har alltid något att erbjuda. En DVD eller CD eller böcker mm. Jag fick med mig en Bithikotis CD i söndags och en Theodorakis inte illa.
Camilla
Och jag fick Mikis ,Frankie (Sinatra).O Chaplin plus div annat för 4 Euro.här på Kreta.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.