handdator

Visa fullständig version : Filia, Limenas


Mumsan
2010-01-21, 09:16
Har någon bott på Filia i Limenas? Vi har varit på Thassos 2 gånger tidigare men vill åka tillbaka i augusti och funderar på Filia (med Airtours).

Tammis
2010-01-23, 22:34
Hej!
Ett mycket bra val. Vi har bott på hotellet två gånger och vi tycker det är ett av de bättre vi bott på i den prisklassen . Gillar ni stor härlig balkong så maila till hotellet och be att få rum 207 (ska dubbelkolla så jag inte minns fel, återkommer). ingen idé att maila Airtours utan ta det direkt med hotellet. Jag kan återkomma med länk om du vill. Rummet ligger i vinkeln på hotellet och har en jättestor balkong. Frukostbuffén är jättebra och hela hotellet är fräscht och rent. Fråga gärna om ni undrar över något.

ErOg
2010-01-24, 08:45
Hur är det med barnvänligheten på hotellet? Visst finns det barnpool mm? Men hotellet ligger ganska centralt och med en del trafik omkring?

Tammis
2010-01-25, 16:58
Jag har inga barn själv men tycker nog att det är rätt ok. Beror väl lite på hur gamla barn man reser med antar jag. Det finns en barnpool, ingen trädgård. Det finns ett hus mellan hotellet och vägen och vad jag minns så är den inte jättetrafikerad men lokalbussen går där. Precis utanför hotellet var det, när vi var där, en grusväg med parkering. Fråga mer så ska jag svara så gott jag kommer ihåg. Jag tycker i alla fall att hotellet är jättebra.

Mumsan
2010-01-26, 10:52
Tack för svaret. Thassos är en så trevlig ö att vi vill åka tillbaka. Vi får fundera och se hur det blir. Grekland blir det i alla fall.

ErOg
2010-03-10, 12:53
Jaha, då har vi bokat in en vecka (16-23/6) på Filia!
Det kommer finnas en leksugen 4-årig tjej på hotellet denna veckan, om nån...