Visa fullständig version : Bosted Serifos
Hei
Noen som har forslag til bosted på Serifos.
Reiser til Serifos 18 juni.
Er det vanskelig å finne studio/rom på denne tiden
Kalimera
2010-01-20, 21:10
Reiser til Serifos 18 juni.Er det vanskelig å finne studio/rom på denne tidenJag tror att det är enkelt att hitta rum på Serifos när ni kommer dit. Jag skulle inte boka om jag vore dig. Om du ska boka är Villa Agnadi bra, det ligger på en höjd ovanför i Livadi med fin utsikt över vattnet och bra rum. Telefon: +30 22810 51779.
http://www.kalimera.se/bilder/forum/serifos_agnandi.jpg
Utsikten från Villa Agnadi.
para poli
2010-01-29, 10:14
Jag kom till Serifos 2005 just precis samma lördag i juni som du nämner. Då var det inte alldeles lätt att hitta boende. Det ordnade sig men man kunde inte välja och vraka.
Anledning; Det var någon form av helgdag så Grekerna hade långhelg och eftersom Serifos är en populär ö bland atenarna så var det mycket bokat.
Jag vet inte var det var för helgdag men jag skulle kolla upp det om jag var dig!
Jag kom till Serifos 2005 just precis samma lördag i juni som du nämner. Då var det inte alldeles lätt att hitta boende. Det ordnade sig men man kunde inte välja och vraka.
Anledning; Det var någon form av helgdag så Grekerna hade långhelg och eftersom Serifos är en populär ö bland atenarna så var det mycket bokat.
Jag vet inte var det var för helgdag men jag skulle kolla upp det om jag var dig!
Det var säkert pingsthelgen ni drabbades av, har hänt oss också.
Tänk på att pingsten inte infaller samtidigt i sverige och grekland.
Mvh Janérik (125 dagar kvar)
mrwalker
2010-01-30, 15:22
Jeg bodde for litt siden hos "Captain George" i havnen. Nyoppusset og fint.
Er det vanskelig å finne studio/rom på denne tiden
Nei.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.