handdator

Visa fullständig version : resebrevet


Riitta
2005-10-18, 18:57
Så roligt att ni Lena och Siv skrev lite om Kalimeraträffen också:)
Alltid roligt och läsa om Kalymnos.Nu var det ju kul också att vi alla hamnade på tröjtävlingen:)
Jag kunde ju försöka skrapa ihop lite bilder från träffen och skicka som liten bilaga om alla som var med tycker det är ok.
Är inte så nöjd med alla bilderna,men kan ju fråga mannen ifall jag kan skicka några av hans också:)

Riittabye_bye

Bossew
2005-10-18, 19:50
Trevligt resebrev Siv och Lenaklapp_klap Kul att vi var på Kalymnos samtidigt även
under höstresan. Säkert ses vi där nästa år också. :)

bosse

Ivi
2005-10-18, 20:01
Trevligt resebrev Siv och Lenaklapp_klap Kul att vi var på Kalymnos samtidigt även
under höstresan. Säkert ses vi där nästa år också. :)

bosse

Mycket trevlig läsning...och snacka om att känna igen sig...
Oj, vad jag började längta efter Kalymnos igen! Roligt att höra att Smugglers har god mat fortfarande och att Alexis och Eleni håller ställningarna där. Vi bodde på Avra ett par år sedan. (Då hade Ving hotellet, men jag tror att det var endast under den säsongen :() Vet ni i fall de hyr ut rum privat numera?

Ivi

Elisabet
2005-10-18, 20:10
Jag måste bara få fråga: vem var det som fyllde år? :confused:

Riitta
2005-10-18, 21:04
Det var Rasmus:)

Riittabye_bye

Brige
2005-10-18, 21:11
Så roligt att ni Lena och Siv skrev lite om Kalimeraträffen också:)
Nu var det ju kul också att vi alla hamnade på tröjtävlingen:)
Jag kunde ju försöka skrapa ihop lite bilder från träffen och skicka som liten bilaga om alla som var med tycker det är ok.
Är inte så nöjd med alla bilderna,men kan ju fråga mannen ifall jag kan skicka några av hans också:)

Riittabye_bye

Jag håller med om att bilden är bra:) och trevligt hade vi ocksåflabb_flab
Det är helt ok för min del att flera bilder läggs ut, även om jag ALLTID ser mäklig ut på bilder:D men det bjuder jag på!
//Brige

Brige
2005-10-18, 21:13
Trevligt resebrev Siv och Lenaklapp_klap Kul att vi var på Kalymnos samtidigt även
under höstresan. Säkert ses vi där nästa år också. :)

bosse

Har inte läst resebrevet ännu:( men jag SKA, jag LOVAR:)
//Brige

Vanja
2005-10-25, 14:29
Roligt att ni tyckte om resebrevet. Vi tyckte det var så trevligt att träffa alla Kalimeror. Det kommer snart ett resebrev från höstens resa också, givetvis från Kalymnos. Hoppas att vi ses nästa år på vår ö.

Systrarna Lena o Sivbye_bye bye_bye

Kirios
2005-10-25, 19:35
Tack "Systrarna Lena och Siv" för ett trevligt resebrev, det fick mig att längta tillbaka, och tack ni andra som var med för en trevlig fest, speciellt tack till Rasmus för att han ordnade det hela. Kanske kan vi göra om det någon gång? Kanske på någon annan ö?

Kirios