handdator

Visa fullständig version : Agios Georgios


shadow
2010-01-16, 21:26
Hej! jag undrar om det är någon som bott på hotell Anastasia i Agios Georgios hur det är o om det är en bra strand o en mysig by?bye_bye

effe
2010-03-05, 14:44
Ja. Vi bodde på det hotellet för några år sedan. Litet familjeägt hotell. Trevlig ägare, väldigt bra mat och service, välstädad och snyggt. 3 min till stranden. Jättefin och väldigt lång sandstrand. Rekommenderas varmt.

kanina
2010-03-07, 12:38
o vad roligt! Vi ska dit i sommar 14 dagar! Då har vi kanske valt rätt_B-anana

Kanina

mrwalker
2010-03-07, 15:07
o vad roligt! Vi ska dit i sommar 14 dagar! Då har vi kanske valt rätt_B-anana

Kanina

Å nei, ikke der... :o

Dette var et fint sted før, men både stranden og stedet er i dag bare søppel. Jeg var såvidt innom i sommer (for første gang på ti år) og det har utviklet seg til det verste jeg har sett, og maten er ikke egnet til menneskeføde. Selv Kanariøyene på det absolutt verste kan ikke måle seg med dette, helt ødelagt...

snyft_drop snyft_drop snyft_drop

kanina
2010-03-07, 15:59
Tråkigt att du inte gillar stället...men det är bokat sedan länge, så vi får väl hoppas vi inte har samma "smak"
Och "effes" kommentar om hotellet är ju possitiv:)så jag väljer att lita på den:D

mrwalker
2010-03-07, 16:25
Tråkigt att du inte gillar stället...men det är bokat sedan länge, så vi får väl hoppas vi inte har samma "smak"
Och "effes" kommentar om hotellet är ju possitiv:)så jag väljer att lita på den:D

Heldigvis er det TO Agios Georgios på Korfu, så jeg håper for din skyld at jeg tar feil og at dette er den i NORD, og ikke den i sør... :o