handdator

Visa fullständig version : Bröllop i Grekland


Masouraki
2005-10-17, 21:48
Har alltid hört en massa om grekiska bröllop och man har ju alltid vart sugen på och va med på ett och nu i förra månaden när jag var på Agistri så fick jag chansen.Så klart så kände jag inte brudparet men några vänner från ön skulle gå och ville att vi skulle hänga me.När de va på väg till själva festen så låg vi fortfarande på stranden och jag har aldrig skrattat så mycket som den gången för vem åker vespa de 200 meter som e mellan kyrkan och restaurangen som låg på stranden?Ingen mindre än bruden med sin underbara klänning.Sen så dansade vi och alla andra gäster med brudparet på gatan och stranden in på småtimmarna.Hur som helst så var det ett underbart bröllop och för er som inte har upplevt detta:nästa gång ni e i Grekland och det e bröllop där ni e,bara gå in och ha kul.För det hade vi_B-anana _B-anana _B-anana
Får tårar i ögonen när jag tänker på just den kvällen och återigen upplevelsen av hur underbara greker ärbye_bye bye_bye :)

dimitris
2005-10-17, 22:36
Du måste vara i en bröllop på Creta. Det skulle vara en oförglömlig upplevelse!

dimitris

anoula
2005-10-17, 22:43
Du måste vara i en bröllop på Creta. Det skulle vara en oförglömlig upplevelse!

dimitris
Vi våldgästade ett bröllop när vi var på Kreta en gång och det var faktiskt oförglömligt! _B-anana