handdator

Visa fullständig version : Vart ska vi resa?


mamma mia
2010-01-13, 12:43
Jag behöver lite råd av er som kan Grekland! Vi är ett stort gäng med både småbarn, ungdomar och äldre som ska åka på semester tillsammans i juli. Vi vill bo på ett all inklusive hotell. Vi letar efter ett charmigt, mysigt, barnvänligt ställe där man också har lite att göra och det finns lite discon och sånt. Men vart ska vi åka så att alla blir nöjda? Vi har funderat på Rhodos, Zakyntos, Kreta, Halkidiki... Hjälp!

Kalimera
2010-01-14, 09:11
Det är jättesvårt att svara på dina fråga eftersom jag aldrig bott på all inklusive hotell. Spontant skulle jag själv troligen välja Almyrida på Kreta. Där har Langley all inklusive. Det är en liten ort, där finns inga disco vad jag vet, men det är en charmig plats och det är nära till andra orter med mer liv. Makrogialis - också på Kreta - är en annan populär all inklusive ort dit Ving åker. Här (http://www.kalimera.se/resor/allinclusive.html) kan du alla resmål som har all inklusive.

Petridis
2010-05-26, 19:05
Tycker personligen att Halkidiki är ett kanonställe! Trevliga människor, barnvänliga platser, Hanioti tillexempel där man stänger av centrum kvällstid så barnen kan springa omkring utan fara. Stränderna är suveräna där finne en hel del uteliv men inget all inclusive, tycker dock inte man ska satsa på all inclusice utan prova sig fram då Grekland har så otroligt många bra ställen att äta på =)