Visa fullständig version : Webkamera i Rethymnon
Det har monterats upp en WebKamera vid hamnen i Rethymnon som visar småbåtshamnen och stranden.
Jag tycker det är kul att kolla runt på kameror så ser man hur det ser ut alla årstider.
Länken till kameran: http://www.rethymnon.gr/camera/
//Manken
IngegerdN
2010-01-08, 14:58
Tack för länken!klapp_klap Det här var kul - kamerorna är ju placerade precis tvärs över gatan från mitt hus, så nu kan jag ha koll på utsikten även hemifrån Sverige!!_B-anana
Men längtan till Rethymnon blir ju inte mindre...
/Ingegerd
som räknar dagarna (77) tills flyget går ner igen
Tack för länken!klapp_klap Det här var kul - kamerorna är ju placerade precis tvärs över gatan från mitt hus, så nu kan jag ha koll på utsikten även hemifrån Sverige!!_B-anana
/Ingegerd
som räknar dagarna (77) tills flyget går ner igen
Oj vilken lyckost du är. Jag ser ut att ha 2206 dagar kvar!!!!
Nej det stämmer inte vi åker den 9 sept till Rethymnon.
Så vi får hoppas att någon fixar räknaren. Jag fick tips av Arne och Birgitta om web kameran så jag har lagt in den som startsida på min dator. Så varje gång jag går in får jag se hur det ser ut just då i Rethymnon
Majkenklapp_klap
IngegerdN
2010-01-10, 19:04
Oj vilken lyckost du är. Jag ser ut att ha 2206 dagar kvar!!!!
Nej det stämmer inte vi åker den 9 sept till Rethymnon. Så vi får hoppas att någon fixar räknaren.
Jag fick tips av Arne och Birgitta om web kameran så jag har lagt in den som startsida på min dator. Så varje gång jag går in får jag se hur det ser ut just då i Rethymnon
Majkenklapp_klap
Oj, 2206 dagar det står man nog inte ut med att vänta... tycker att det räcker med 75 dagar och kanske, kanske kan det t.o.m. bli en kortare resa innan dess, i februari till karnevalen...
Vilken bra idé att ha den som startsida! Tack för tipset! klapp_klap Själv har jag lagt den som en genväg, men ska nu genast ändra så att den blir startsidan.
Ingegerd
martinifk
2010-03-05, 02:23
Nej den blir ju inte det tyvärr.. men ändå fantastiskt att drömma sig bort för ett ögonblick! :)
Vad härligt att kunna kolla in! Tack för den!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.