handdator

Visa fullständig version : Pension Acronafplia i Nafplio

mikkeline
2010-01-03, 12:40
Sitter her og planlegger årets hellastur som går til Peloponnes :). Vi lander i Athen 24. eller 25. juli, leier bil og setter snuten mot Nafplio. Siden vi må reise i juli/august, vil jeg booke hotell i forkant. Vi er fire personer (to voksne og to barn/ungdommer) og vil gjerne ha fam. rom - det er det ikke alle hotell som har. Men, har funnet et pensjonat i Nafplio, Pension Acronafplia, som har fam. rom/leilighet. Har noen erfaringer derfra? Andre tips til hotell/pensjonat/leiligheter med bra beliggenhet i gamlebyen? Det bør være AC, balkong er et pluss, men ikke et must.

-marianne

Admirala
2010-01-03, 13:59
Jeg har ikke bodd der, men det ligger jo fint til i gamlebyen, i fire ulike bygninger. Et vennepar som bodde på Acronafplia i fjor var veldig fornøyde.
Da jeg hadde behov for overnatting i Nafplio (før jeg kjøpte leilighet), bodde jeg som regel på Marianna, og jeg hadde nok valgt det igjen. Det er trivelige rom, hyggelige eiere, fantastisk utsikt over gamlebyen og bukten, gullende rent osv. De har familierom.

mikkeline
2010-01-03, 15:30
Takk! Marianna er absolutt et alternativ. Det står ingenting om familierom på siden deres (som jeg kan se), men jeg sender en e-post og sjekker:)

Admirala
2010-01-03, 15:54
Takk! Marianna er absolutt et alternativ. Det står ingenting om familierom på siden deres (som jeg kan se), men jeg sender en e-post og sjekker:)

Vet ikke hvor mange slike rom de har, men min søster bodde sammen med kjæreste og to barn på familierom der - med separate soverom (2 + 2). bye_bye

mikkeline
2010-01-03, 16:10
Vet ikke hvor mange slike rom de har, men min søster bodde sammen med kjæreste og to barn på familierom der - med separate soverom (2 + 2). bye_bye

Høres ut som det er midt i blinken - skal definitivt sjekkes ut! Nå gjenstår bare å finne ut hvor mange dager vi skal bli før ferden går videre :)

Lissi
2010-01-03, 16:32
Vi har också bott på Marianna i ett stort rum där vi bodde tre vuxna..Dock ingen balkong men där finns ju en underbar trädgård med bord och lägenheter med uteplats i markplan. Vi bodde visserligen bara en natt men vad gäller vänlighet, service och frukost var verkligen inget att klaga på.....

Lissi

...och jättebra möjlighet finns till parkering ovanför hotelletklapp_klap

mikkeline
2010-01-05, 10:34
...och jättebra möjlighet finns till parkering ovanför hotelletklapp_klap

To soverom og parkering - det kan ikke bli bedre klapp_klap

Admirala
2010-01-07, 15:53
Linken til Marianna ble tatt bort i mitt innlegg, men den finnes nederst på siden med Nafplio-info, som man finner ved å gå inn under Fastlandet i menyen til venstre.