handdator

Visa fullständig version : Nyår i Aten....


Masouraki
2005-10-13, 07:48
Jag har tänkt och åka till Aten över nyår och undrar om någon har firat nyår där tidigare och isåfall hur det är?Eller ska man stanna här hemma och ha tråkigt som vanligt?Har kompisarna i Aten så man är ju allt annat än ensam men hur duktiga är de där nere på att fira nyår?God morgon allihop både här hemma i Sverige och där nere i Grekland_B-anana klapp_klap _B-anana

ciakoohler
2005-10-13, 07:57
Jag har tänkt och åka till Aten över nyår och undrar om någon har firat nyår där tidigare och isåfall hur det är?Eller ska man stanna här hemma och ha tråkigt som vanligt?Har kompisarna i Aten så man är ju allt annat än ensam men hur duktiga är de där nere på att fira nyår?God morgon allihop både här hemma i Sverige och där nere i Grekland_B-anana klapp_klap _B-anana

Kolla Resebrev från Aten Nyår 2003

Masouraki
2005-10-13, 08:07
Va lla e snälla här som svarar direkt.Tack tackklapp_klap klapp_klap klapp_klap

Frappe
2005-10-13, 08:18
Nyår i Aten är FEST ;) Det är fler som kommer åka ner från Sverige har jag noterat!! Så kan du åka? ÅK självklart ner ;)


Camilla

naxoss
2005-11-14, 12:42
Har också tänkt att fira nyår i Aten. Kan någon tipsa om prisvärt flyg med hotell då?

Lena

Frappe
2005-11-14, 13:19
Har också tänkt att fira nyår i Aten. Kan någon tipsa om prisvärt flyg med hotell då?

Lena

Kolla SAS, KLM, Lufthansa, Alitalia, Malev, Austrian airlines Hotell får du boka själv för någon charter hittar du inte denna tid på året till Athen. Apollo brukar sätta in ett flyg som går ner strax innan Jul och åter 2 veckor efter.

Lycka till Camilla

BrittMarie
2005-11-14, 16:04
Jag hittade en toppenlänk som fungerar även för oss som vill åka tvärtom dvs Grekland-Sverie... AOL

Sagapo
2005-11-14, 17:37
Jag hittade en toppenlänk som fungerar även för oss som vill åka tvärtom dvs Grekland-Sverie... AOL

Vad är det för länk???

Nyfikne sagapo