handdator

Visa fullständig version : Tak över huvudet


Riitta
2005-10-10, 08:19
Nu har Karin och jag tak över huvudet,när vi skall till Aten i Januariklapp_klap
Har både faxat och ringt till Adonis i dag så det är klart_B-anana

Riittabye_bye

karinafp
2005-10-10, 21:04
Nu har Karin och jag tak över huvudet,när vi skall till Aten i Januariklapp_klap Har både faxat och ringt till Adonis i dag så det är klart_B-anana


Det var då för väl! ;) Fast JAG var då aldrig orolig... Ang_elx

Karin
ännu mera förväntansfull _B-anana_B-anana_B-anana

Lissi
2005-10-11, 18:09
..och jag har kollat idag med Acropolis House mitt emot Adonis att allt är ok vår bokning....Jo då, det var det och vi är lovade FINA rum med utsikt! Fast vet man ju aldrig hur det blir!flabb_flabflabb_flab

Eirini
2005-10-12, 09:50
Jag har inte sa bra erfarenheter av att bli lovad ett rum med fin utsikt hos Acropolis House...... Betalade en natt i forskott for att vara saker men nar vi kom bodde ngn annan i det rummet som jag hade blivit lovad. Det ordnade sej efter ett dygn och jag fick det rum som jag ville ha. Hoppas att det ordnar sej for er med sa att ni blir nojda.

Lissi
2005-10-12, 10:44
Vi blir nöjda ändå! Rummen är man ju inte så mycket på och utsikten har man ju ute! flabb_flab

Eirini
2005-10-12, 13:03
Vi blir nöjda ändå! Rummen är man ju inte så mycket på och utsikten har man ju ute! flabb_flab


Jag haller med dej om det! Jag gillar det dar lilla hotellet och omradet ar ju helt perfekt. Brukar alltid rekomendera det till vanner. ;)