Logga in

Visa fullständig version : Astron Princess

Ernie
2009-10-31, 23:52
Hei, vi tenker på å booke 2 uker på Astron Princess sommeren 2010, men det er ingen flere Junior Suiter igjen når vi skal dra, kun dobbeltrom.

Er det ekstremt mye forskjell på suitene og dobbeltrommene? Blir det liten plass på et dobbeltrom når man må ha en ekstraseng der?

Og terrassen, som vi liker å sitte en del på om kvelden, er den veldig liten for dobbeltrommene???

Er så i tvil på om vi skal bestille der.... Er veldig lite informasjon å oppspore om dette hotellet på nettet, og bilder er det lite av.......!! Kan vi like gjerne bo på Sunrise selv om det er uten basseng, tror dere? Sånn med tanke på hvor store eller små rommene er....:)

Eva L
2009-11-01, 07:45
Sunrise bodde jag på någon gång i början av 2000-talet om du menar det som ligger i Pigadia vid havet. Ordinära rum som inte var särskilt stora med fina balkonger mot havet. Vi var två personer så rummet passade oss. Bra läge i staden. Då på den tiden var Sunrise ett hotell med trevlig stämning där många av gästerna samlades i baren för en pratstund, tavlispel etc. Hur det är idag vet jag inte alls. Det andra hotellet du nämner känner jag inte till.

Eva

inkfish
2009-11-01, 10:39
Har inga exakta svar på dina frågor, bara möjligen ett litet bidrag:

Astron princess ligger inklämt precis vid vägen längs stranden. Har man balkong utåt bör man alltså höra väldigt mycket trafik. Det bör vara MYCKET lugnare på Sunrise (om det är det hotell jag tänker jag, ett större, äldre hotell borta i "hörnet" ungefär vid strandens början)

Balkongerna utåt vägen ser små ut. Och: har man otur och hamnar på de nedre våningarna så ser man inte mycket.

Däremot: hotellet är ju helt nybyggt, ser väldigt fräscht och smakfullt ut från utsidan så rummen är säkert jättefina.

Nora
2009-11-01, 22:08
Jeg besøkte Astron Princess i høst, kjenner Stavros Lolis, som jobber der, godt, og da tok han meg med på en omvisning på hotellet. Jeg må helt ærlig si at det er de nydeligste hotellrommene jeg noen gang har sett. Der skulle jeg gjerne ville bodd! Det var så vakkert der. Jeg kan ikke helt huske hvor god plass det blir med ekstraseng, da jeg både kikket i suitene og i de vanlige dobbeltrommene. Balkongene var store og fine, men jeg tør ikke helt å si om det var suite-balkongen jeg var ute på, eller om det var balkongen som tilhørte dobbeltrom. Men er dere interessert, så kan jeg sette dere i forbindelse med Stavros, han skal være der i hele vinter, fortalte han meg for litt siden. Si ifra, så kan jeg skaffe
e-mail/telefonnummeret hans!:)
Hilsen Margrethe

Ernie
2009-11-02, 20:36
Nå har jeg bestilt!! No hard feelings, Sweden - men jeg har tatt 3 plasser på flyet deres fra Landvetter - var ingen billetter igjen i Norge på det hotellet..... :)

Riitta
2009-11-02, 21:05
Vi förlåter dig:D Till karpathos får man gärna åka från Landvetterklapp_klap

Riittabye_bye