handdator

Visa fullständig version : Sanningens ögonblick...

Netwolf
2009-10-27, 21:53
...blir på söndag! Nu jädrans tar vi dom! klapp_klap
http://www.ifkgoteborg.se/pls/portal/docs/1/4189797.JPG

Anna Pernilla
2009-10-28, 00:34
Ja heja Göteborg!!! klapp_klap

C@nny
2009-10-28, 07:40
Utgången i just den matchen är väl totalt ointressant nu när inte Örebro Sportklubb kan vinna titeln i år!
Forza Sportklubben... 2010 alltså !! bye_bye

Hälsar C@nny

rebase
2009-10-28, 08:19
Utgången i just den matchen är väl totalt ointressant nu när inte Örebro Sportklubb kan vinna titeln i år!
Forza Sportklubben... 2010 alltså !! bye_bye

Hälsar C@nny

Vi får väl hoppas Örebro vill avsluta säsongen på ett bra sätt, förhoppningsvis genom att slå AIK idag:)
Det var ju tur att "vi" Blåvitt tog en pinne igår. Nu lever gulddrömmen_B-anana

C@nny
2009-10-28, 08:29
Vi får väl hoppas Örebro vill avsluta säsongen på ett bra sätt, förhoppningsvis genom att slå AIK idag:)
Det var ju tur att "vi" Blåvitt tog en pinne igår. Nu lever gulddrömmen_B-anana

Jag hoppas verkligen att vi vinner mot AIK :). Bra för att stärka laget inför nästa säsong, om inte annat.
Ja, det var starkt av er att hämta upp ett 0-2-underläge i ett sånt avgörande läge. Hysén gjorde skäl för lönen...
Lycka till på söndagbye_bye
Hälsar C@nny

Frappe
2009-10-28, 09:06
[QUOTE=rebase;184644]Vi får väl hoppas Örebro vill avsluta säsongen på ett bra sätt, förhoppningsvis genom att slå AIK idag:)

flabb_flabflabb_flab kommer inte hända! Ang_elx

Camilla AIK

cookie
2009-10-28, 09:18
Ge mej ett A, ge mej ett I, ge mej ett K, vad blir det??

Cookie

Tobbe S
2009-10-28, 10:27
Det gör ont för en Guling (Elfsborgare) att hålla på BlåVitt, men det är det enda alterativ som finns just nu.
Hoppas att ni tar guldet efter den kanon match ni gjorde igår.
Får oss gulingar lär det väl bli lilla silvret, och europa spel igen.

HEJA BLÅVITT

Tobbe

Hasse
2009-10-28, 11:12
Ge mej ett A, ge mej ett I, ge mej ett K, vad blir det??
Cookie

Aldrig Intressant Klubb kanske ?

Hasse :cool:
(är neutral, men en tröja som är blå- och vitrandig är ju snyggare än en svart-gul) :D

Chras
2009-10-28, 11:25
Ska dom klara AIK får de spela bättre än mot HBK!
Får hoppas att det går bra.
Tur man är neutral. Må bästa laget vinna!!!!!
Chras

Vilma
2009-10-28, 19:23
Ang_elxAng_elxSnart skiner Poseidon och Blåvitt står kvarAng_elxAng_elx

C@nny
2009-10-29, 07:25
... SOM sagt, vi gjorde vad vi kunde. AIK har av tradition inte varit någon fruktad motståndare, och igår dömde ju domaren bort ett av våra mål (han hade väl inte tagit sig hem levande annars), Gerzic var 0,7m ONSIDE, alltså dömde domaren bort ett regelrätt mål.
Beviset finns här:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/aik/article6032565.ab

Vi fick bara oavgjort. Men det hjälpte kanske till att förtäta stämningen något inför det definitiva avgörandet....

Hälsar C@nny
Örebro Sportklubb

Netwolf
2009-11-07, 10:01
Idag måste vi ta revansch! Jag står inte ut med att vi ska torska en gång till.

/Netwolf

rebase
2009-11-07, 12:30
Idag måste vi ta revansch! Jag står inte ut med att vi ska torska en gång till.

/Netwolf

Jag håller med Digklapp_klap AIK måste ner på jorden igen.Jag blir så irriterad när jag ser tröjor med texten HATA GÖTEBORG:mad: Jag hatar INTE Stockholm eller AIK.

Netwolf
2009-11-07, 16:57
Jaha, torsk igen. Jag ber att få gratulera AIK till dubbeln.

Tyvärr blev slutet en besk eftersmak. Sebbe skadad och ligger ned, då hör det ju till att motståndarna spelar bollen över sidlinjen, men icke sa nicke. AIK gör istället 2-0, mycket osportsligt.

/Netwolf - besviken ängel

rebase
2009-11-07, 18:24
Jaha, torsk igen. Jag ber att få gratulera AIK till dubbeln.

Tyvärr blev slutet en besk eftersmak. Sebbe skadad och ligger ned, då hör det ju till att motståndarna spelar bollen över sidlinjen, men icke sa nicke. AIK gör istället 2-0, mycket osportsligt.

/Netwolf - besviken ängel

Jag gratulerar också AIK till dubbeln. Att dom inte slog ut bollen över sidlinjen med knappt en minut kvar att spela, när Sebbe ligger skadad, ger tyvärr en bitter eftersmak.