handdator

Visa fullständig version : Höst på Naxos


NaxosLotta
2009-10-26, 15:45
Hej alla Naxos vänner.
Nu efter en väldigt solig och varm oktober så har hösten börjat. Två dar av ordentliga regn avslutade sommaren. Ganska skönt tycker jag. Man kan tröttna lite på solsken också....
Vår restaurang East West är stängd för vintern och det är många andra restauranger också, inte mycket turister kvar och alla solstolar är borta som Arne just rapporterade.
Vi njuter nu av Naxos och att vara lediga. Första "kommun promenaden" va i går. Det regnade lite på oss men det gjorde inte så mycket (det är ju fortfarande ganska varmt). På linken nedan finns lite bilder från igår samt ifrån en tur upp kusten till Agia Tower i förra veckan.

http://s734.photobucket.com/albums/ww348/naxoslotta/Naxos%20Autumn%2009/

Ha det gott.
Lotta

Monica P
2009-10-26, 16:19
Jättehärliga bilder! Den grå katten skulle kunna vara kusin med en av våra. Visst är det fint med regn efter så lång torka! Jag har traskat en långpromenad med grova skor, det var riktigt skönt. Våra "kommunala" promenader har inte kommit igång än, men jag går mina egna vägar.

NaxosNille
2009-10-27, 13:34
Takk NaxosLotta for nydelige bilder. Fortsett å sende små rapporter utover høsten og vinteren. Vi er ganske mange som ikke kan få nok av fantastiske Naxosbye_bye
Mange hilsener fra
NaxosNille

Pia-Maria
2009-12-12, 18:10
Vilka fina bilder - dom ger tröst i det svenska vintermörkret!

Abi
2009-12-12, 19:01
Verkligen fina bilder. Tack!

bye_byeAbi