handdator

Visa fullständig version : egen bild till avancerad nedräknare


Klick
2009-10-24, 14:08
En fråga - jag har precis fyllt i och skickat i väg till en avacerad nedräknare och prickade för att jag ville ha en egen bild med men jag kunde inte skicka med en som jag trodde! Vad händer nu med min nedräknare hur gör jag för att få med min egna bild?

K

Arne
2009-10-24, 14:46
Bilden skickar du separat som vanlig bilaga till eposten

Skicka till kalimera@kalimera.nu och ange bara ditt alias här på forumet.
Lätt som en plätt

Arne

Kalimera
2009-10-24, 16:20
Bilden skickar du separat som vanlig bilaga till eposten. Skicka till kalimera@kalimera.nu och ange bara ditt alias här på forumet. Lätt som en plättAlias behövs inte, bara kundnummer, annars stämmer det, och visst är det lätt som en plätt. :)

Hjalta99
2009-10-24, 18:34
Alias behövs inte, bara kundnummer, annars stämmer det, och visst är det lätt som en plätt. :)


Och kundnumret är...? Jag vet att jag ska ha ett, men har inte kvar det. Det fanns på nån faktura tror jag, när jag köpte mina Kalimera-tröjor. Har du nån koll på det, Janne? Jag ska väl lägga in en nedräknare jag med så småningom och skulle också vilja ha en egen bild.

/Eva

karinafp
2009-10-24, 19:19
Alias behövs inte, bara kundnummer, annars stämmer det, och visst är det lätt som en plätt. :)

Jösses Janne, det är inte lite du begär av oss, ska man komma ihåg ett kundnummer nu också??? Ang_elx

Karin
som tycker livet är tufft nog ändå.. ;)

Klick
2009-10-25, 13:46
Lätt som en plätt

Arne

Ja du hade rätt!!!