Visa fullständig version : Inte nu igen...!
Hjalta99
2009-10-17, 11:28
Jodå, nu är resan "hem" den 26 maj bokad... :D
Kanske jag kan klara vintern bättre nu när jag har något att se fram emot flabb_flab.
/Eva
Grattis:) Då får jag försöka och leta reda på det enkalste sättet och komma dit då också:rolleyes: Det ser ju inte ut att man kan flyga från Landvetter till Kos nästa sesong heller:(
Riittabye_bye
Hjalta99
2009-10-17, 12:51
Grattis:) Då får jag försöka och leta reda på det enkalste sättet och komma dit då också:rolleyes: Det ser ju inte ut att man kan flyga från Landvetter till Kos nästa sesong heller:(
Riittabye_bye
Finns det inga möjligheter att ta sig till Kos från Köpenhamn eller Oslo? Det är väl närmare än Arlanda eller har jag helt fel? Annars får du ta dig till Arlanda ;). Planet går 17.30...
/Eva
Stockholm är ju kanske en möjlighet:rolleyes: Vår dotter bor ju där så vi kan ju sova över också vid behov:)
Riittabye_bye
Hjalta99
2009-10-18, 20:32
Stockholm är ju kanske en möjlighet:rolleyes: Vår dotter bor ju där så vi kan ju sova över också vid behov:)
Riittabye_bye
:D:D:D:D
/Eva
Jodå, nu är resan "hem" den 26 maj bokad... :D
/Eva
Hur många veckor stannar du på Kalymnos?
Funderar på en resa dit.
/Enigma
Hjalta99
2010-02-05, 18:04
Hur många veckor stannar du på Kalymnos?
Funderar på en resa dit.
/Enigma
Hej Enigma,
Jag önskar att jag kunde stanna 3-4 veckor men eftersom jag min man inte är någon greklandsresenär så blir det bara en vecka i taget. Kanske det kan bli en vecka till i september - jag hoppas!
Mina ögon är aningen rosafärgade eftersom jag inte kan vara objektiv när det gäller Kalymnos. Men om du åker dit så hoppas jag verkligen att du får en fantastiskt trevlig resa! Den blir vad man gör det till! Du är så välkommen till "mitt hem"! flabb_flab
/Eva
Hej alla
Jag åker till Kalymnos i princip varje år och jag flyger antingen till Rhodos eller Samos ( flygstol) sedan får jag en underbar båttrip i den grekiska arkipelagen innan jag kommer fram. Det finns inget bättre sätt att varva ner på.
På färjan solar, läser, drömmer jag+ att jag spejar efter delfiner.
Trevlig resa
Åse
Finns det inga möjligheter att ta sig till Kos från Köpenhamn eller Oslo? Det är väl närmare än Arlanda eller har jag helt fel? Annars får du ta dig till Arlanda ;). Planet går 17.30...
/Eva
I augusti åker vi från Köpenhamn till Kos f v b till Kalymnos med Norweigen för 589 kronor enkel. Otroligt billigt. Så det går alldeles utmärkt att åka därifrån till Grekland.
Systrarna Lena o Siv
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.