handdator

Visa fullständig version : Dream Island


coanma
2009-09-23, 09:40
:)Noen som har bodd der og kan fortelle litt mer om utsikten.? Apollo skriver en plass at det er havutsikt, men på bestillingsoversikten står det delvis. Det er vanskelig å se på bilde om noen studios har havutsikt. Dessuten, det ser ut som balkongene er noe små?? :o:o

Stina
2009-09-23, 23:04
Jag har inte bott på Dream Island, men bodde alldeles i närheten(Eleni Beach hotel)och Dream Island ligger precis vi stranden, endast den lilla bilfria hamnpromenaden går emellan. Hotellet är dock byggt så att rummen/lägenheterna endast har havsutsikt från sidan.
Fast bor man så nära havet och stranden så kanske det går bra ändå? Man hör ju åtminstone vågorna:rolleyes:
Balkongerna vet jag inte något om, vissa såg små ut..

//Stinabye_bye

coanma
2009-09-24, 15:07
Takk for svar. Da er det nok rett med delvis havutsikt, slik at det beror på om man får studios ytterst.
Vi har også sett på Eleni, men det er jo hotellrom, og vi vil helst ha studios. Dessuten er rom ofte små, jeg vet ikke hvordan det er på Eleni??:):)

Stina
2009-09-25, 00:11
Hej igen!
Eleni var jättefint, men precis som du säger-ett hotell.
Jag trivs också bättre i lägenhet egentligen.
Rummen på Eleni är väl normalstora, vissa balkonger är ganska stora och några är små, beror på vilken byggnad man bor i.
Havsutsikt från de allra flesta.
Ett fint hotell med bra service! Ett stort paket vattenflaskor stod på rummet och vi fick skjuts till och från hamnen!

//Stinabye_bye

coanma
2009-11-19, 08:29
Er det nytt eller gammelt bygg som har store balkonger?:rolleyes:

Annki
2009-11-19, 13:29
Er det nytt eller gammelt bygg som har store balkonger?:rolleyes:Den äldre byggnaden har störst balkonger, i de nyare byggnaderna är balkongerna små.
Annars kan jag varmt rekommendera Eleni, bättre läge kan man inte få!

Ann-Kristin bye_bye

coanma
2009-11-19, 17:32
Hørtes bra ut. Er det stor forskjell på rommene på ny og gammelt bygg? (størrelse etc.):)

Annki
2009-11-19, 21:23
Hørtes bra ut. Er det stor forskjell på rommene på ny og gammelt bygg? (størrelse etc.):)Storleken på rummen är ungefär densamma i båda byggnaderna. En stor fördel med rummen i de nya byggnaderna är att de har duschkabin, vilket de i den äldre byggnaden saknar.

Ann-Kristin bye_bye

coanma
2009-11-19, 21:37
Så spørs det hva som er å foretrekke når man skal sette opp "ønske" :rolleyes: