handdator

Visa fullständig version : Hurra! Ny dator!


Monica P
2009-09-11, 18:09
Otroligt så skönt det är att kunna sitta hemma i sin egen vrå och knappa på sitt eget välbekanta tangentbord! NEON i all ära, det är ett utmärkt internetcafé, men hemma är bäst i alla fall.

På grund av pågående bröllopsförberedelser och 18 hitresta vänner låter jag fotoalbumsgluttandet vila lite, ni som funnit något av intresse där får ha förståelse...

Det regnar här idag. Det gäng som åkte moppe runt ön och pallade årets sista fikon kom hem fullständigt genomblöta. Nu pågår en stillsam grabbafton på vår veranda och tjejerna drog iväg med den blivande bruden till en stillsam möhippa. Gängets sammanlagt fyra vilda barn håller på att slita ut våra kattungar som hittills dock funnit sig i att bli nerbäddade, kramade och omkringburna med kattligt och värdigt uppträdande.

På söndag har vi finalen i sexmånadersloppet. Sen ska jag sitta i en stol i två veckor och inte göra ett skvatt.

kirtor
2009-09-12, 09:54
Ha et supert bryllup! Håper du har tenkt til å komme deg opp av stolen og få servert kake eller noe annet hos oss. Ikke lenge til nå.

Monica P
2009-09-12, 13:33
Ja, Kirsti, det ska jag nog orka! Men mina hitresta är här till den 22 så jag kommer att ha det lite rörigt. När åker ni ?