handdator

Visa fullständig version : Rum/hotell Rhodos

jennyln
2009-08-18, 23:07
Hej, ska nu köpa apollos flygbiljett tor till Rhodos. 18-26/10

Måste därefter boka boende, funderar därför på rumsuthyrare alt. hotell. Är det lätt att få tag på boende i mitten av oktober?

Kommer att ha min då 16-månaders son med mig och vill försöka boka i förväg.
Har mailat Katarina som tipsas om här på sidan, finns det ngt mer?

Nu äntligen verkar det bli av...:) /Jenny o Vincent

jennyln
2009-08-19, 07:20
Nu är flygbiljetterna bokade klapp_klap JIPPI! Nu är det boende som ska fixas. Vill antingen bo i Rhodos stad eller Kallithea med omnejd. Har ju med mig min lilla son på 1 år också.
Åh så skönt med semester... Nu var det ju 2 år sedan jag var i Grekland sist, då for vi till Corfu.

Hej så länge! / Jenny

Kalimera
2009-08-19, 09:20
Om du kan tänka dig att bo i gamla stan kan jag rekommendera Kristinas rum, drivs av Ann-Kristin från Gävle. Mycket bra boende! Information om stället finns här på Kalimera.

jennyln
2009-08-20, 14:50
Är det mycket håll-i-gång i Rhodos stad (gamla delen). Eller ska man söka sig ut till Kalithea och Koskinou? Hur barnvänligt är det? Vill ju gå på taverna och ev sitta o mysa efter middagen, utan allt för mkt rörelse o festande!

/Jenny

jennyln
2009-09-10, 15:31
Tyvärr är nu resan till Rhodos inställd.:mad: Apollo avbokade ju får flygresa pga för få resenärer...
Pengarna jag betalade in till Kristinas rum är innestående... i ett år. Hoppas vi kan åka då, annars är de borta! snyft_drop

Har nu bokat till Kreta - Georgopoulis - Deep Blue Sea i stälet. :cool: Livet har mycket spännande att ge!