handdator

Visa fullständig version : Packat


yvonne
2005-09-28, 14:59
Så var då resväskan packad och eftersändning av post, överföring av pengar till konto i grekisk bank och hus-blomvakts info avklarade. Om 2 timmar bär det iväg med tåg till Stockholm för restaurangbesök och övernattning hos dotter. I morgon bitti kl 04.30 ska taxi hämta mig för transport till flygbuss och sedan bär det iväg till flyg och Preveza, där blir jag upphämtad av maken för vidare transport till byn. flabb_flab Och där ska jag bara njuta.;)

Ni får ha en skön höst och jag hoppas att kylan inte kommer alltför snabbt......
Vi hörs om ca 2 månader när jag kommer åter._B-anana

Yvonne bye_bye

epiros
2005-09-28, 15:07
Ha en trevlig resa o hälsa till bergen.
bye_bye Tommy

yvonne
2005-09-28, 15:10
Ha en trevlig resa o hälsa till bergen.
bye_bye Tommy

Det ska jag göra.

Yvonneflabb_flab

Zanét
2005-09-28, 15:11
KALO TAXIDI :D

//Zanét bye_bye

Athanasia
2005-09-28, 15:14
Trevlig resa Yvonne!!..och en trevlig vistelse i Grekland.Ta ett extra dopp i havet åt mig..../Phiabye_bye

yvonne
2005-09-28, 15:18
Trevlig resa Yvonne!!..och en trevlig vistelse i Grekland.Ta ett extra dopp i havet åt mig..../Phiabye_bye


Tack, ska ta ett dopp i morgon när jag landat. Ska säga högt: nu tar jag ett dopp för Phia.....;)

Yvonne

Athanasia
2005-09-28, 15:25
Tackar!!:)

Hasse
2005-09-28, 15:50
Så var då resväskan packad och eftersändning av post, överföring av pengar till konto i grekisk bank och hus-blomvakts info avklarade. Om 2 timmar bär det iväg med tåg till Stockholm för restaurangbesök och övernattning hos dotter. I morgon bitti kl 04.30 ska taxi hämta mig för transport till flygbuss och sedan bär det iväg till flyg och Preveza, där blir jag upphämtad av maken för vidare transport till byn. flabb_flab Och där ska jag bara njuta.;)

Ni får ha en skön höst och jag hoppas att kylan inte kommer alltför snabbt......
Vi hörs om ca 2 månader när jag kommer åter._B-anana

Yvonne bye_bye



Försök nu att hitta lite Katogi Averoff när hemlängtan blir för svår !!!!


Hasse bye_bye :cool: _B-anana