Visa fullständig version : Konsert med Despina Vandi i Stockholm
Jag hörde att Despina Vandi kommer att sjunga i Stockholm (Solna Hallen)
17e Oktober. Är det sant ?
Jo det ligger inplanerat enligt hennes hemsida att hon kommer till Stockholm den 17e Oktober.
Camilla
Det stämmer ju ! Vad kul !
Men det står ingenting om bokning och biljettpriser.
Kanske är det för tidigt än.
karinafp
2009-09-01, 18:15
Nu kan man boka!
http://www.despinavanditour.eu/stockholm/
Karin
som nästan svimmade när hon läste raden: "Våren 2010 planerar vi att ta Andonis Remos till Stockholm" klapp_klapklapp_klap_B-anana_B-anana_B-ananaklapp_klapklapp_klap
Där ser du Karin:rolleyes: När vi inte kommer till honom så kommer han till oss:D;)
Ursäkta min okunskap, men är Despina Vandi bra:o:rolleyes:
Riittabye_bye
karinafp
2009-09-02, 06:41
Där ser du Karin:rolleyes: När vi inte kommer till honom så kommer han till oss:D;)
Haha, så det är vår förtjänst att han kommer hit? Då ska vi ha provision, tycker jag. ;)
Ursäkta min okunskap, men är Despina Vandi bra:o:rolleyes:
Jodå, hon har gjort en hel del bra låtar. Modern och poppig. Men jag skulle nog inte stå ut med en hel konsert... Ang_elx
Karin
Visst är hon modern och poppig. Men nog finns det annat i henne! Lyssna bara på styrkan i Oute ena euxaristo, dvs. Inte ens ett tack
http://www.metacafe.com/watch/1566577/despina_vandi_oute_ena_euxaristo/
Karin
som nästan svimmade när hon läste raden: "Våren 2010 planerar vi att ta Andonis Remos till Stockholm" klapp_klapklapp_klap_B-anana_B-anana_B-ananaklapp_klapklapp_klap
..för att inte tala om hösten! Paschalis Terzis....en "gamling" som står sigklapp_klap
..blir det månne Yannis Kotziras våren 2011 då månne;)
Lissi - 41 dagar kvar!
Wardakis
2009-09-11, 13:30
Hoppas du har rätt Lissi, om Kotsiras! Det är nog fler här som håller tummarna för det!
Gunilla
karinafp
2009-11-08, 09:41
Var det någon Kalimera som gick på konserten och kan berätta hur det var?
Karin
Terzis ocksåAng_elx Vad tror du Karin, blir vi insläppta då:rolleyes:flabb_flab
Tredje gången gillt:D
Riittabye_bye
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.