handdator

Visa fullständig version : Maria Mare hotel Argassi


annette56
2009-08-11, 05:33
Vi åker till Zakynthos den 18 september.Har någon bott på detta hotellet?Några tips mottages tacksamt både om hotellet och ön i övrigt.(att göra ,bra matställen,missa inte etc.

nina_77
2009-08-11, 08:55
Åh, där ville jag oxå bo. Men nu ska vi bo på Krinas i Argassi, det enda som fanns kvar när vi bokade... Åker nu på fredag. Jag ska hålla ögonen öppna om jag ser Maria Mare Hotel. Och kan även återkomma om restaurangtips m.m.

annette56
2009-08-11, 11:16
Tack snälla.Hoppas ni får en härlig resa.Det verker ju inte saknas värme där nere 29 grader och klart just nu och det ska inte bli "kallare" snarare tvärt om.HÄRLIGT.
Hälsningar Annette

joapet
2009-08-11, 21:19
Tack snälla.Hoppas ni får en härlig resa.Det verker ju inte saknas värme där nere 29 grader och klart just nu och det ska inte bli "kallare" snarare tvärt om.HÄRLIGT.
Hälsningar Annette
Grattis för val av resa! Bakom erat hotell i gränden ligger Argassis BÄSTA resturang kommer ej ihåg namnet men det har varit samma ägare i flera år.
Viktigt inte den resturangen på terrassen ovanför.Gå ner till stranden och ca 200m till vänster precis efter gammla bron i vattnet är bästa stranden i Argassi med två trevliga polbarer vid hotellen dit man är varmt välkommen!
Brukar själv bo där!!
Bra bad är annars bussen till st. nicolaus beach.