handdator

Visa fullständig version : Boktips!


Eirini
2005-09-27, 14:40
Jag vill varmt rekomedera "Evighetens stränder" av Sun Axelsson. Den är mycket bra!

Zanét
2005-09-27, 14:48
Jag vill varmt rekomedera "Evighetens stränder" av Sun Axelsson. Den är mycket bra!
Kan bara instämma flabb_flab Helt underbar bok som var svår att släppa :)

//Zanét bye_bye

Eirini
2005-09-27, 14:51
Vad roligt att fler har läst den!! Jag kände igen många av situationerna i boken.

Eva L
2005-09-27, 15:32
Gilllar hennes böcker och det här är en av dom bästa.

Eva

Annki
2005-09-27, 17:31
Ja det är en underbar bok. För några år sedan, när boken var ny, hörde jag Sun själv läsa ur den på bokmässan här i Göteborg. Hon är en färgstark personlighet och det är en härligt färgstark bok. Jag tycker också mycket om den!

Ann-Kristin

Alala
2009-07-04, 09:09
Har just läst boken. Den är mycket bra, innehåller så mycket: sorg, glädje, människors grymhet - godhet, livet på en grekisk ö, livet i allmänhet, Sun Axelssons starka personlighet och hennes relation till mannen i sitt liv och människorna på ön. Ja, det går inte att beskriva kort. Så läs den!

Monica P
2009-07-04, 13:19
Senast läste jag Gomorra av Robert Saviano, väldigt intressant. Håller på med Dreams from my father av Barack Obama, den är hur bra som helst, inte som skönlitteratur, men han har så många funderingar om livet och förhållandena mellan människor , om rasbarriärer, om hur en ung människa hittar fram i livet. Den är skriven långt innan han blev president-först utgiven 1995.