handdator

Visa fullständig version : Boendekostnader


Iréne
2009-08-07, 11:54
Hej!
Vet inte om vi varit bortskämda eller om priserna är högre på Skiathos. Vi har fått ett erbjudande om Villa Appolonion för 65 Euro per dygn för en studio för två. är detta prisvärt? Har någon tips om bri/billigt/prisvärt boende för två "gamlingar" som inte behöver ngt märkvärdigt.
Vi sticker ner 10 september.
Iréne

Hellen
2009-08-07, 11:55
Hej!
Vet inte om vi varit bortskämda eller om priserna är högre på Skiathos.
Iréne

Högre än på?
// Helén bye_bye

jeabys
2009-08-07, 13:50
Min erfarenhet är att priserna är lite högre på skiathos än på många andra ställen. Jag tycker att priset är högt för att vara i september. Kolla med Hotell Pantheon och Elias, fräscha studios som ligger mitt i stan. Länk finns på den här sidan.
/Jeanette

RobbanR63
2009-08-07, 19:41
Hej Irene jag skulle nog själv söka på webben många studios svarar snabbt och spela ut priserna mot varandra så blir det nog som med flygstolar stort utbud liten efterfrågan lägre pris och det finns så mycket på Skiathos att välja bland. Lycka till :)

Mvh Robban

Iréne
2009-08-07, 20:32
Tack för alla svar!
Jag ska fortsätta att botanisera lite. Högre än vad? Nja högre än Naxos, Santorini, Antiparos, fastlandet, Evia etc. Vi har aldrig betalat mer än 30-35 Euro per natt. Men vi har heller inte bott på lyxigare hotell:-)

Iréne
2009-08-10, 16:05
Nu har jag hittat boende på Stelios Sudios. De hämtar gratis vid aerodromen o jag betalar halva priset. Kom på att ägaren faktiskt är min kompis på Facebook:-)!
Vad jag kan utläsa på nätt är de mycket trevliga, rnliga o serviceinriktade.

RobbanR63
2009-08-10, 19:27
Kul att du hitta ett boende så snabbt och till bra pris då blir det pengar över till annat kul trevlig semester när det är dax åker själv om 3 veckor :).

Mvh Robban