handdator

Visa fullständig version : Minns ni nattklubben 2001?

Rhodosälskare
2009-07-29, 20:22
Ibland går minnena längre bak i tiden när man styrde kosen till rhodos. Älskar denna ö, dock finns det vissa saker jag saknar! Stadigt för mig och min reskompis var att göra sig iordning för att tillbringa sena kvällen på nattklubben 2001. Kl tolv kom Alex som uppträdde som Elvis. Var lika tagen varje gång! Och en natt var det min tur att få siden halsduken, medans han sjöng are you longsome tonight. Jag var i himlen!! Tyvärr hade denna tid ett slut när vi ett år kom dit, och våran älskade festplats var bytt mot disco.:mad: Jaha, då var det dax att byta, och det blev Zorbas istället, och till sist några år på Miniuit. För att sen bli besviken igen. Zorbas stängdes, och här har jag läst att även Miniuit mött detta öde. Ett sår i hjärtat. Men minnen kan som tur var aldrig slås igen! Kram ;)

anoula
2009-07-29, 20:51
Jag är tyvärr lite för ung för att minnas dessa. Däremot har jag varit på Minuit någon gång, men det var lite för psykadeliskt för mig :D. Mest taxichaufförer och finska tanter tyckte jag. Eller har du andra erfarenheter?

Lucky
2009-07-30, 12:11
Mest taxichaufförer och finska tanter tyckte jag. Eller har du andra erfarenheter?

hhahahaa precis sa var det....gallde att ha nagra ginotonic i sig innan man gick in :p

Rhodosälskare
2009-07-30, 20:06
Hi hi. Jag har nog lite roliga minnen där.flabb_flab Va mkt där 2001, och hade sååå skoj. Men sen har det funnits år då det bara varit skit! Kram_B-anana

RhodosStad
2009-08-04, 08:16
Jajamen, oj va kul vi hade _B-anana _B-anana

fyrtiosexan
2009-08-07, 11:39
Ibland går minnena längre bak i tiden när man styrde kosen till rhodos. Älskar denna ö, dock finns det vissa saker jag saknar! Stadigt för mig och min reskompis var att göra sig iordning för att tillbringa sena kvällen på nattklubben 2001. Kl tolv kom Alex som uppträdde som Elvis. Var lika tagen varje gång! Och en natt var det min tur att få siden halsduken, medans han sjöng are you longsome tonight. Jag var i himlen!! Tyvärr hade denna tid ett slut när vi ett år kom dit, och våran älskade festplats var bytt mot disco.:mad: Jaha, då var det dax att byta, och det blev Zorbas istället, och till sist några år på Miniuit. För att sen bli besviken igen. Zorbas stängdes, och här har jag läst att även Miniuit mött detta öde. Ett sår i hjärtat. Men minnen kan som tur var aldrig slås igen! Kram ;)
jodå jag kommer kommer ihåg 2001 zorbas och kamakistället minuit. Det var kul på den tiden. Rhodos har ändrats mycket sen dess. Men prova Blue Lagoon om ni vill ha kul någon kväll.

thomas
2009-09-05, 15:47
Alla stänger men än finns Elli kvar där har jag haft mycket kul genom åren
Det fanns redan sent 70-tal när jag var där första gången. Och nu skall jag dit igen fast jag är pensionär och ta en svängom. För än har det inte blivi disco.
Thomas