Visa fullständig version : SNART
Kollade min nedräknare 2o dagar kvar tills vi drar till vårt älskade Geo vi längtar....
/katarina
JohannaBlom
2009-07-19, 10:51
Och 30 dagar för mig och killen, då vi ska till Kato Daratsos =)
Hur länge blir ni borta då?
20 dagar kvar för mig oxå....suck ....snart ja :p
Katarina (oxå..;))
15 dgr 18 timmar..._B-anana
51,5 timmar kvar innan planet lyfter!_B-anana
Birgitta63
2009-08-04, 17:35
:D12 dagar och 13 timmar:D
Birgitta 63
och nu är det 4 dagar kvar jihaaaaaaaaa
emy
Kollade min nedräknare 2o dagar kvar tills vi drar till vårt älskade Geo vi längtar....
/katarina
oj jag har hela 43 dagar kvar men längtar "nantig"
3 dagar kvar......_B-anana
JohannaBlom
2009-08-05, 10:11
Och 13 dagar och 6 timmar för mig och killen =)
10 dagar e fan ingenting... =)
Nu är det bara tio timmar kvar!!!! Jippiii!bye_bye
Och nu flyger vi till stockholm kl.17.10 och imorgon till Kreta kl.15.10 jihaaaaaaaaaaaaaaa
/emy
Greece..here I come!! Bara 6 timmar kvar nu men incheckad och klar så jag är "på G"!! Har 2,5 mån i Grekland att se fram emot...svininfluensa eller inte :D..ska bli skönt!! Na iste kala folks! _B-anana
frubrink
2009-08-10, 08:35
38 dagar kvar _B-anana längtar och trånar :)
GabriellaN
2009-08-10, 13:05
... 57 dagar sen jag kom hem från Kreta - och 26 dagar kvar till nästa avresa till Kreta..._B-anana
Athanasia
2009-08-10, 13:29
...51 sen vi kom hem från Rethymno och bara 16 tills vi åker ner igen..jippie!!_B-anana
14 dagar kvar tills vi åker till det omtalade Platanias. Älskat eller hatat verkar det som! Ska bli kul att få göra sig en egen uppfattning :-)
30 dagar kvar sen åker jag. Ohhhhh vad jag längtar klapp_klap14 dagar kvar tills vi åker till det omtalade Platanias. Älskat eller hatat verkar det som! Ska bli kul att få göra sig en egen uppfattning :-)
mamasaurus
2009-08-12, 20:34
16 dagar kvar till härliga Platanias :D Som man har längtat sedan början av januari!!!!
14 dagar kvar tills vi åker till det omtalade Platanias. Älskat eller hatat verkar det som! Ska bli kul att få göra sig en egen uppfattning :-)
Exakt samma här. Platanias är nu bara14 dagar bort. Längtar.. ska bli SÅ kul att återse det.. _B-anana
Börjar få pirr i magen.. :)
Var ska du bo Monkan? Vi ska bo på Troulakis Village.
Vi bokade i slutet av september förra året - snacka om lång väntan...
Nektaria
2009-08-12, 21:25
Det är jättebra! Vi åker för 30:e gången till Georgioupoli på Kreta på lördag, och vem vem vet ni kanske kommer tillbaka gång efter gång.... Ha det så skönt!!
Lena
Vi ska bo på Erato. Vi bodde där för två år sedan då vi var i Platanias och trivdes bra med det hotellet. Och vi bokade i slutet av juli.. inte lika lång väntan.
Och jag längtar så jäkla mycket....
Har en bokningsbekräftelse framför mig...
Den 27:e bär det av ner till mitt älskade Makrigialos som jag inte har sett på 6 år.... _B-anana_B-anana_B-anana_B-anana_B-anana
Gissa om jag kommer att tjura av lycka hela vägen ner... snyft_dropsnyft_drop
Göran
27/8. Dvs 14 dagar kvar.....Mmmmm. Ska bli skönt med sol, bad , god mat, trevliga människor o allt annat som hör semestern till_B-anana
Karin
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.